Hyundai je revidirao Koninu porodicu za 2021.; tu je novi stajling kako spolja tako i pozadi, a u igru je uključena blago hibridna tehnologija uz N Line perjanicu
Restilizovani model se ističe temeljno redizajniranim anfasom, u koji su inkorporinana šira LED dnevna svetla, produžena hauba, novi dizajn maske i kontrastna zaštitna oplata.
Bočni profil je već prepoznatljiviji od ranije, ali je zato zadnji deo ažuriran novim stajlingom stop svetala i kontrastnim donjim odbojnikom, koji je u skladu s prednjom postavkom. Sve u svemu, nova Kona je 40 milimetara duža od odlazećeg modela, uz elegantniji i dinamičniji izgled.
Što se unutrašnjosti tiče, Hyundaijev pulen dobija elektronsku parkirnu kočnicu, ambijentalno osvetljenje i obojene okvire zvučnika i ventilacionih otvora, uz nove kolor opcije i materijale.
Novi N Line paket opreme, inspirisan je performantnom linijom korejske marke. Od standardnog modela se razlikuje aerodinamičnim aero paketom i mrežastim usisnim otvorima iznad prednje maske.
Pored posebno dizajniranih naplataka, N Line dobija kontrastni zadnji difuzor i dvostruke završetke izduvnih cevi, dok dominantno crn enterijer krase kontrastni crveni šavovi, metalne papučice i „N“ oznake.
Kona zadržava 1,6-litarski turbobenzinac kao vrh ponude, koji je sa 177 ks „navijen“ na 198 konja, dostupan u kombinciji s pogonom na prednje ili sve točkove. S druge strane, dizel iste radne zapremine je sada standardno opremljen 48-voltnim blago hibridnim sistemom u cilju poboljšane efikasnosti. Može biti uparen sa sedmostepenim automatikom ili novom Hyundaijevom inteligentnom manuelnom transmisijom.
Ulazna, 1,0-litarska benzinska jedinica takođe opciono može biti opremljena blago hibridnom tehnologijom, dok Kona Hybrid nastavlja s kombinacijom 1,6-litarskog benzinskog motora i prednje postavljenog elektromotra, koji zajedničkim snagama proizvode 141 ks.
Hyundai takođe obećava poboljšan kvalitet vožnje i viši stepen rafiniranosti u odnosu na prethodnika, što može da se zahvali rekalibrisanom sistemu oslanjanja, unapređenim pneumaticima i „ispoliranom“ sistemu upravljanja.
Cene će biti objavljene pred ulazak nove Kone u prodajne salone, kasnije ove godine, s tim što će „plug-in“ hibridna opcija uslediti 2021. S revidirane Kone Electric će veo biti skinut „u bliskoj budućnosti“, kako kažu iz Hyundaija.
Vrele Gume