Honda zaštitila „Trailsport“ oznaku za tvrdokorne „off-road“ modele
„Off-road“ teritorija se sve više popunjava. Ford je predstavio novi Bronco sa karoserijom na šasiji, koji treba da se stavi naspram navodnog lidera u segmentu Jeep Wrangler-a, na šta se čekalo godinama.
U SAD su čak maštali da se i General Motors uključi u bitku, ali se ispostavilo da bi jedan drugi proizvođač mogao da ugrabi parče „terenskog kolača“. Ukoliko bacimo pogled na novi patent, Honda je ta koja razmatra plasiranje sposobnog „off-road“ modela, ili možda čak i više njih.
Naime, nedavno je Honda registrovala, odnosno patentirala, naziv „Trailsport“, za „automobile i strukturalne delove automobila“, što nam samo po sebi ne govori mnogo toga. Ipak, izvori spekulišu da bi dotična oznaka mogla da se nađe na terenski orijentisanim mašinama. Ukoliko pogledamo aktuelnu Hondinu ponudu, Passport se nameće kao najočigledniji kandidat za Trailsport tretman.
U prošlosti, ovaj model je delio karoseriju na šasiji s Isuzu Rodeom, a i dalje se aktivno reklamira kao „grubi SUV srednje veličine“. Možda nije na nivou Bronco-a u smislu terenskih sposobnosti, ali uz par modifikacija ogibljenja i izmena na dizajnu, zasigurno postaje odgovarajući rival Jeep Wrangler-a.
Ono što se takođe nameće je da bi „krvno povezani“ Ridgeline kamionet takođe mogao da usvoji „Trailsport“ oznaku. Ništa čudno, ako u obzir uzmemo da Jeep ima Gladiatora, a glasine kolaju da će dobiti direktnog rivala baziranog na Ford Bronco.
Naravno, za sada su ovo sve spekulacije. Proizvođači ponekad jednostavno zaštite neki naziv, a da nemaju konkretne planove s njim. Uglavnom, vreme će pokazati šta Honda namerava s „Trailsportom“.