AktuelnoPredstavljamoVesti

Maserati Ghibli Hybrid sa 330 kS

Kuda plovi ovaj brod?

3KPregleda

Maserati predstavio hibridni Ghibli ažuriranog izgleda i moćnih performansi

 

Italijanski brend Maserati, koji posluje u okviru FCA grupacije, promovisao je juče model Ghibli Hibrid, čije su glavne karakteristike nova prednja maska, ažurirane svetlosne grupacije u odnosu na prethodni Ghibli, specijalni detalji, te pre svega blagi hibridni pogon od 48 volti sa dvolitarskim turbo motorom generisane snage od 330 kS i 450 Nm. 

 

 

Ghibli Hybrid ubrzava od nule do 100 km/h za 5,7 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 255 km/h. Iz fabrike poručuju i da je težina novog hibrida za 80 kg manja od dizel Ghiblija. Hibridno podešavanje podrazumeva dodatno električno punjenje (e-Booster), odnosno rekuperaciju baterije. Ovo je gotovo jedinstveno rešenje za ovaj segment, pa za njega u Maseratiju kažu da nudi „savršenu razmenu između performansi, efikasnosti i zadovoljstva u vožnji“.

 

 

Baterija je smeštena u zadnjem delu automobila, uz vođenje računa o podeli težine. Uprkos tome što je hibrid, ovaj Ghibli je i dalje Maserati, što znači da vozač i putnici i dalje mogu uživati u zvučnoj pratnji optimizovanog izduvnog sistema koji sadrži posebno dizajnirane rezonatore.

 

 

U kompaniji posebno ističu ekonomičnost novog hibrida, koji prema WTLP protokolu troši između 8,5 i 9,6 litara goriva na 100 kilometara.

 

 

Kada je reč o dizajnu , posebna plava boja detalja je odabrana za identifikaciju svih budućih Maserati modela sa hibridnom tehnologijom. Na eksterijeru, ova plava boja može se videti na tripl malim difuzorima s boka Ghibli hibrida, na čeljustima kočnicima, kao i na Trident Maserati amblemu na zadnjem stubu. Unutra su „plavom hibridnom“ izvezeni šavovi sedišta.

 

 

Postoje i konkretnije promene u izgledu modela, poput ranije pomenute prednje rešetke hladnjaka. Takođe, zadnja svetlosna grupacija sada imaju profil bumeranga. Celokupno ažuriranje inspirisano je legendarnim sportskim modelom 3200 GT, kao i Alfieri konceptom.

 

 

Što se tiče tehnologije, sa Ghibli Hybrid poseduje novi Maserati Connect program, koji omogućava neprestanu razmenu informacija, kao i konstatno ažuriranje softvera. Zatim je tu Maserati Intelligent Assistant multimedijalni sistem, sada sa novom HD grafikom za 10,1-inčni ekran (povećan sa 8,4 inča). Prisutna je i potpuno nova instrument tabla sa novom grafikom.

 

 

Maserati Ghibli Hibrid samo je prvi korak u planu koji će dovesti do elektrifikacije svih potpuno novih Maserati modela. Prvi u potpunosti električni automobili italijanskog proizvođača biće potpuno novi GranTurismo i GranCabrio, koji bi trebalo da stignu 2021. godine. Italijanska kompanija, nekako utopljena u FCA grupi, ovim će pokupati da se vrati sa staze stare slave i ide u korak sa trendom elektrifikacije, s obzirom da ne beleži sjajne rezultate sa postojećom gamom u prethodnih nekoliko godina.

 

 

Detallji o ceni i datumima prve isporuke Maserati Ghibli hibrida još uvek nisu poznati.

 

 

 

 

 

 

2 Komentara

  1. […] godine, a svi oni trebalo bi da imaju elektro ili barem hibridnu varijantu. Za sada je, pored MC20, predstavljen i novi hibridni Ghibli, a tokom promocije MC20 objavljena je i tizer fotografija Maseratija Gran Turismo za 2021. […]

  2. Još kad bi se radio u Kragujevcu, s 2.0 motorom i hibridnim pogonom bi bio idealan za srpsko tržište 😅😅

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery