Do sada smo nekoliko puta videli novi BMW M3 na špijunskim fotografijama. Međutim, na svim tim fotografijama ovaj model je uvek bio prekriven kamuflažnom folijom. Sada se, po svemu sudeći, pojavila prva fotografija ovog modela na kojoj on nema apsolutno nikakvu kamuflažu.
Fotografiju koja je uslikana u fabrici, podeljena je juče na Fejsbuku. Na njoj vidimo zadnji deo automobila, za koji se navodi da je novi BMW M3. Iako još uvek ništa nije zvanično, ovaj crveni sedan definitivno izgleda agresivnije od modela M340i.
Kao što i sami možete videti, ističu se crni detalji na pragovima i zadnjem braniku, oko sportskog difuzora. Sam difuzor je ofarban u boji karoserije i ima otvora za četiri izduvne cevi. Ističe se još i veliki spojler i alu-felne.
Za sada nema puno informacija o novom BMW M3 modelu. Međutim, znamo da je ovaj sedan imati isti trolitarski M TwinPower Turbo šestocilindarski agregat kao i modeli X3 M i X4 M. Rečeno je i da će uvodni model razvijati 473 KS (353 kW), dok će Competition varijanta razvijati 503 KS (375 KW).
Potvrđeno je i da će novi BMW M3 imati pogon na svim točkovima “jako sličan onom sa modela M5”. Prema tome, to će verovatno moći da se isključi, te će vozači moći da “zapale” zadnje gume.
Glasine sugerišu da će postojati i takozvana “Pure” varijanta ovog modela. Ona bi trebalo da ima samo pogon na zadnjim točkovima i šestostepeni manuleni menjač. To još uvek nije potvrđeno, ali je jedan od predstavnika M Sport odeljenja rekao: “Napravićmo i verziju samo sa pogonom na zadnjim točkovima, i sa manuelnim menjačem… Za one koji vole čisto (eng. Pure)”.
Oh hello G80 M3! What do you think?
Posted by Evolve Automotive on Monday, October 21, 2019
1 Komentar
Comments are closed.
[…] M3 i M4 biće predstavljeni u septembru opremljeni sa 3,0-litarskim bi-turbo šestocilindričnim motorom dobijenim iz X3 M i X4 M modela. U osnovnom obliku ovaj agregat isporučuje 480 kS i 600 Nm. Kupci će moći da se odluče i za jaču varijantu koja ima 510 konja. Standardni model biće ponuđen sa šestostepenim manuelnim, dok varijanta Competition ima osmostepeni automatski menjač. Automobili će se takođe nuditi sa pogonom samo na zadnje, kao i xDrive na sve točkove. […]