Izvršni direktor kompanije Bugatti, Stefan Vinklmen, potvrdio je da možemo očekivati i druge varijante modela Chiron.
Međutim, za razliku od serije Super Sport 300+, koja je prešla magičnu barijeru po pitanju brzine od 300 milja na sat, te verzije će biti orijentisane na vožnju po stazi, a ne na postizanje maksimalne brzine.
Podsećamo, modifikovani Chiron, za koji je kasnije potvrđeno da će se proizvoditi u ograničenoj seriji, nedavno je postigao maksimalnu brzinu od 490 km/h (304,77 mph). Time je postao najbrži automobil na svetu, ispred Koenigsegg Agera RS modela. Nakon toga, predstavnici francuskog proizvođača su potvrdili da će se povući iz „trke za titulu najbržeg na svetu“.
U intervjuu za magazin CNET, Vinkelman je objasnio da će e buduće varijante razlikovati od rekordera. One će biti orijentisane na vožnju po stazi. Takođe, cilj je da se postigne najbolji odnos između snage i težine automobila, te vrhunsko upravljanje.
Podsećamo, Bugatti će proizvesti svega 500 primeraka modela Chiron. Da li će se u tih 500 primeraka ubrajati i te buduće varijante, ostaje da se vidi.