Audi R8 u izdanju kompanije Brixton Forged!
Dokaz da se tamno siva i bronzana boja ipak "slažu"
S obzirom da se sve veći broj ljudi okređe SUV-ima, sudbina modela Audi R8 je još uvek neizvesna. Spekulacije u vezi sa modelom R8 idu od toga da će se od njega odustati do toga da će njegov naslednik imati električni pogonski sklop. U svakom slučaju, ovaj automobil izgleda bolje nego ikad.
S obzirom da se Audi R8 može smatrati jedinim super automobilom iz Ingloštata, ni ne čudi to što je čest klijent tjuning kućama. Proizvodnja prve generacije ovog modela u Ingloštatu počela je 2006, a ona je na tržištu opstala sve do 2015. godine.
Naravno, Audi R8 je značajno izmenjen za drugu generaciju. Ona je postavljena na istoj MSS (Modular Sports System) platformi kao i Lambroghini Huracan. U ponudi su bili i različiti pogonski sklopovi, ali jedna stvar je na ovom modelu bila konstanta. To je njegov atmosferski V10 agregat zapremine 5.2 litara. Isti agregat poseduje i ovaj model na kome je radila tjuning kuća Brixton Forged.
Audi R8 sa ovim agregatom razvija 533 KS i 540 Nm obrtnog momenta. Popularan V10 Plus model razvija i do 602 KS i 560 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući spojleru na zadnjem delu, V10 Plus izgleda i agresivnije i upečatljivije od (da tako kažemo) „uvodne varijante“.
Ovaj Audi R8 V10 Plus u izdanju kopmanije Brixton Forged, ofaraban je u tamnu nijansu sive boje. Tu su i jedinstvene felne te kompanije ofarbane u bronzanu boju. One su dimenzija 20×9 na prednjoj i 21×12,5 inča na zadnjoj osovini.
Ovo je pomalo neobično jer vlasnici automobila tamnih boja često biraju tamne boje za felne. Međutim, bronzane felne, kao kod ovog modela, ako su lepo urađene, i te kako doprinose karakteru automobila.
Da li vam se dopada ova kombinacija boja?