Ferrari je danas objavio dva nova video snimka na kojima su detaljno opisani performanse i aerodinamika modela Ferrrari F8 Tributo.
Ključ za sjajne performanse najnovijeg automobila proizvođača iz Maranela je svakako njegov agregat. Srce modela Ferrari F8 Tributo je nova i unapređena verzija nagrađivanog 3,9-litarskog twin-turbo V8 agregata. Kod modela F8 Tributo ovaj motor razvija 710 konjskih snaga, isto koliko razvija i model 488 Pista.
Osim ovog agregata, novi Ferrari F8 Tributo je i za 40 kilograma lakši od modela 488 GTB kog je zamenio. Manja težina je rezultat lakšeg agregata, zadnjeg stakla i spojlera izrađenog od ugljenikovih vlakana.
Tu su i nove verzije Ferrari-jevih F1-Trac, E-Diff i SCM-E sistema.
Aerodinamika je takođe imala ključnu ulogu prilikom razvoja modela F8 Tributo. Tu je novi spojler, ravno podvozje, prednji difuzor i slično. Zahvaljujući svemu ovome, sila prijanjanja (downforce) je veća.
Kao i njegovi prethodnici, ni F8 Tributo neće dugo ostati najbrži model u gami kompanije. Navodi se da je ekstremnija verzija ovog modela već na putu.
Više detalja o modelu F8 Tributo možete pronaći ovde.