Četvrta generacija modela SsangYong Korando je značajno drugačija od svog prethodnika. Ne samo po pitanju dizajna koji je očigledno inspirisan modelom Rexton, već i po pitanju tehnologije.
Naime, novi Korando će biti dostupan i kao potpuno električni model od 2020. godine. Do tada, ovaj SUV koji je premijerno predstavljen na ženevskom sajmu automobila, će se prodavati sa dva agregata sa unutrašnjim sagorevanjem. Reč je o novom 1,5-litarskom benzinskom agregatu sa turbo punjačem i 1,6-litarskom turbo dizel agregatu.
Dimenzije
Četvrta generacija modela Korando je i veća od svog prethodnika. Naime, ovaj novi SUV je sada dugačak 4.452 mm, širok 1.870 mm i visok 1.620 mm. Ovaj model ima i međuosovnisko rastojanje od 2.675 mm, jedno od najvećih u ovom segmentu. Rezultat toga je više prostaora u kabini i prtljažniku. Naime, zapremina prtljažnika se sada kreće od 551 litar sa zadnjim sedištima na mestu, do 1.248 litara kada su ona oborena.
Naime, četvrta generacija modela Korando ima sličan dizajn prednjeg dela, slične linije bočnog dizajna, ali i farove i zadnje svetlosne jedinice kao model Rexton. Takođe se vide i neki elementi koji su preuzeti sa e-SIV koncepta koji je predtavljen prošle godine, takođe u Ženevi.
Enterijer
Kada je reč o dizajnu enterijera, novi Korando prati “Blaze Cockpit” dizajnerski pravac koji se fokusira na digitalizaciju. Na komandnoj tabli dominira ekran infotejnment sistema dijagonale 10,25 inča. Tu je naravno i digitalna instrument table dijagonale 9 inča. Vidimo i da je broj “fizičkih” kontrola (dugmadi) smanjen na minimum. Tu je i ambijentalno osvetljenje.
Mehanizacija
Kao što smo već naveli, novi Korando će se u početku prodavati sa dva agregata. Jedan je novi 1,5-litarski, benzinski četvorocilindraš sa turbo punjačem koji razvija 161 konjsku snagu i 280 Nm obrtnog momenta. Model sa ovim agregatom, manuelnim menjačem i pogonom na prednje točkove emituje 146 g CO2 po pređenom kilometru.
Drugi agregat je dizelaš radne zapremine 1,6 litara sa turbo punjačem. On razvija 134 konjskih snaga i 324 Nm obrtnog momenta. Model sa ovim agregatom i pogonom na prednje točkove emituje 115 g CO2 po pređenom kilometru. Oba agregata se prodaju sa šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na prednje točkove. Kao opcija su dostupni šestostepeni automatski menjač i Active 4×4 pogon.
Tu su i brojni sistemi bezbednosti i asistencije vozaču. Novi SsangYong Korando će prvo početi da se prodaje u Koreji, a ubrzo nakon toga i u Evropi.
1 Komentar
Comments are closed.
Ovo sad liči na auto za razliku brojnih SY proizvoda (osim Rextona)