Nova generacija modela Toyota Supra treba da bude premijerno predstavljena tokom sledećeg meseca. Premijera je zakazana za Sajam automobila u Detroitu. Međutim, na interenetu su se već pojavile prve fotografije ovog modela.
Naime, na forumu SupraMKV se navodi da je ogranak japanskog proizvođača u Nemačkoj slučajno otkrio prve fotografije novog modela. Navodi se da su ljudi koji su se prijavili na listu čekanja za novu generaciju modela Toyota Supra u mejlu dobili dve fotografije ovog modela. To ne predstavlja iznenađenje, ali je njima navodno stigla fotografija modela bez kamuflažne folije.
Upravo iz razloga što niko drugi nije dobio takve fotograifje ne možemo potvrditi njihovu autentičnost. U svakom slučaju, ako se ispostavi da na slikama zaista jeste nova Supra, onda da vidimo šta nas to očekuje.
Dizajn nove generacije modela Toyota Supra
Počev od prednjeg dela, nova Toyota Supra ima tri velika usisnika za vazduh i LED farove. Tu je i prednji spliter, kog smo već imali prilike da vidimo. Idući ka zadnjem delu automobila ističu se otvori za vazduh i veliko vetrobransko staklo. Tu su i “double-bubble” krov, aerodinamični pragovi i felne iza kojih se skriva performantni kočioni sistem.
Kada je reč o zadnjem delu automobila, na njemu se ističe spojler i zadnje svetlosne jedinice. Tu je i agresivni zadnji branik sa integrisanim difuzorom i stop svetlom koje je smešteno na sredini. Vidimo i dve izduvne cevi.
Enterijer
Iako se na ovom fotografijama ne vidi enterijer, već imamo poprilično jasnu sliku onoga što možemo očekivati. Zahvaljujući pređašnjim špijunskim fotografijama znamo da će se vozač naći za novim volanom iza kog se skriva digitalna instrument table. Tu je i ekran infotejnment sistema i drugi detalji.
Mehanizacija
Kada je reč o mehanizaciji, Toyota nije otkrivala puno informacija. Međutim, glavni inženjer projekta Toyota Supra, Tetsuja Tada je već potvrdio da će srce ovog modela biti BMW agregat. Reč je o rednom šestocilindrađu koji kod modela Z4 M40i razvija 382 konjske snage (284 kW) i 500 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, bavarski roadster iz mesta do 100 km/h ubrzava za nešto više od 4,4 sekundi. Pretpostavljamo da će sličnu snagu razvijati i agregat modela Toyota Supra.
Očekujemo i adaptivne amortizere i elektronski diferncijal. Takođe znamo da nova Toyota Supra ima idelanu raspodelu težine (50:50).
U svakom slučaju, sve će biti jasnije narednog meseca kada bude održana i zvanična premijera.
1 Komentar
Comments are closed.
Očekivao sam mnogo tradicionalniji izgled, bar dizajnom nisam oduševljen, a ni enterijerom. Imao sam jednom priliku da vozim Supru prve generacije, osećaj je bio kao da vozim Ferrari, ne zbog snage nego zbog oblika automobila. Ove prezaobljene linije, to nije to.