Vesti

54. Međunarodni salon automobila i 13. Međunarodni sajam motocikala, delova i opreme „Motopassion“

Biće više od 100 premijera za oči, uši i - nos

Sajam automobila u Beogradu - najava
1.58KPregleda

Dat je znak za izlazak na startnu liniju. Ovogodišnji Međunarodni salon automobila, najugledniji i najstariji regionalni događaj u sektoru automobilske industrije, i Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme „Motopassion“, počinju 22. marta i trajaće punih deset dana – sve do 31. marta.

54. Međunarodni sajam automobila u Beogradu

Biće predstavljeni svi vidovi drumskog saobraćaja, automobilske i prateće industrije, lakih dostavnih vozila i garažno-servisne opreme. Uz to ide i adekvatna ponuda pratećih usluga banaka, lizing kompanija i osiguravajućih društava.

Sedam dana pre otvaranja sajamskih kapija, prema spisku koji do početka sajma može da bude samo bogatiji, ovogodišnji Salon automobila 2019. obogatiće 35 automobilskih brendova. Od tog broja, 26 brendova je prijavilo čak 48 premijera. Takođe, 15 brendova je prijavilo dodatnih 32 noviteta ili redizajna. U sektoru lakih motornih vozila na sajmu će se pojaviti 11 brendova.

Na „Motopassionu“ će mesto naći čak 36 brendova, a 23 brenda su prijavila čak 50 premijera.

U obilju brendova, modela, premijera i noviteta, neki posetioci će se pouzdati u vlastite oči i uši. Oni će uživajući u dizajnu, performansama i zvukovima moćnih mašina. Ne mali broj njih će na sajam požuriti verujući nosu, namirisavši priliku za kupovinu dobrog novog automobila ili motocikla pod povoljnim sajamskim uslovima.

Takve prilike koja se ne propušta, prvi su postali svesni distributeri i uvoznici. Oni su motivisani prošlogodišnjim uspešnim poslovanjem na domaćem tržištu, „pogurani“ i prošlogodišnjim, takođe uspešnim, beogradskim Sajmom automobila.

Jer, prema podacima Srpskе asocijacijе uvoznika vozila i delova, u Srbiji tokom 2018. godine prodato sedam odsto više novih automobila nego 2017. To se posebno odnosi na laka komercijalna vozila. Rast njihove prodaje, je zbog specifičnih uslova finansiranja, u nekim segmentima doslovno eksplodirao.

U celini, radi se o prvom ozbiljnijem rastu automobilskog tržišta u Srbiji u poslednjih nekoliko godina. Dostignut je do nedavno nedostižan broj od preko 25.000 putničkih i oko 5.550 lakih komercijalnih vozila. (Prostor za tržišno napredovanje prodavci vide i u proceni da je srpsko tržište realno spremno za oko 60.000 vozila.) Kupce je našlo i oko 2.000 luksuznih vozila, a među njima i značajan broj onih skupljih od 200.000 evra.

Naslanjajući se i na ovakav trend, izrazita većina uvoznika i distributera se, kao po dogovoru, opredelila za nuđenje sajamskih povoljnosti ne samo tokom nego i znatno pre sajma, ili povodom sajma.

Gotovo listom su takve povoljnosti oročene i završetkom sajma. Meki prodavci su izričito naglašavali da su povoljnije predsajamske ponude ujedno i sajamske i da tokom samog sajma neće biti dodatnih. Očigledno je procenjeno da je u aktuelnim tržišnim okolnostima ovakav princip stimulisanja prodaje, koji nije ograničen trajanjem sajma, povoljniji i za prodavce i za potencijalne kupce.

Čini se da je „nogu“ prvi povukao Euro Sumar, uvoznik i serviser automobila i motocikala marke Suzuki, Oni su uoči i povodom prolećnog Salona, još početkom decembra 2018. „korigovali najniže“ cene automobila ove marke, obaveštavajući javnost da neće biti dodatnog snižavanja cena tokom samog sajma.

Gotovo svi prodavci koji su kasnije najavljivali finansijske povoljnosti za svoje kupce u ovakvom pristupu videli su prednosti. To nikoga od njih nije sprečilo da u širem nego ranije predsajamskom periodu ponudi obilje pogodnosti za kupovinu u raznim formatima – za gotovinu, na kredit, na lizing, uz sajamske bonuse, privilegovane kamate ili bez njih itd. Najčešće i uz značajnu dozu „personalizacije“ uslova finansiranja. Kupcima je, sa druge strane, važno da benefita od sajamske kupovine ima i da nisu male. Štaviše, često su i veoma stimulativne.

Radno vreme sajmova biće od 10 do 20 časova, a poslednjeg dana od 10 do 19 časova.

Pojedinačna ulaznica koštaće 400 dinara, grupna 300, grupna za za učenike i studente 200, a ulaznica za „Family Day“ (za roditelje sa decom do 16 godina) 800 dinara. Parking u krugu sajma plaća se 150 dinara po satu.

Top Reviews

Video Widget

gallery