Vesti

Potpuno nova Toyota RAV4 na srpskom tržištu

Veliko interesovanje kupaca za petu generaciju japanskog SUV-a!

Toyota RAV4
825Pregleda

Početno interesovanje za novim SUV modelom japanskog proizvođača, Toyota RAV4, prevazilazi sva očekivanja. Osim atraktivnog dizajna, bogate opreme i tradicionalnog kvaliteta, peta generacija modela RAV4 se ističe i izuzetnim voznim karakteristikama, vrhunskom sigurnošću i ekonomičnošću.

Toyota RAV4

Nova generacija modela Toyota RAV4 postavljena je na TNGA K platformi. Nova platforma omogućila je uvećanje krutosti karoserije za čak 57 odsto. Niže je i težište, a dostignut je i raspored mase između osovina od gotovo idealnih 51 prema 49 odsto. Sve ovo skupa, omogućilo je sjajnu upravljivost i stabilnost. Samim tim je i vrhunski nivo bezbednosti, ali i uživanja u vožnji.

Uprkos karoseriji koja je kraća za 5 mm u odnosu na prethodnika (sada tačno 4600 mm), nova Toyota RAV4 ima veći komoditet i tovarni kapacitet od prethodnika. Nova platforma znači uvećano međuosovinsko rastojanje za 30 mm (sada 2690 mm). Povećana  je i širina za 10 mm (sada 1855 mm). Osmišljena je i nova „šema“ sistema oslanjanja (napred „mekferson“, nazad dvostruka ramena). Sve to  nudi novi, znatno viši nivo komfora što se povoljno odrazilo i na praktičnost.

Osnovna zapremina prtljažnog prostora narasla je na respektabilnih 580 litara. To je 79 litara više od kapaciteta prtljažnika četvrte generacije. Kada je zadnja klupa sklopljena, RAV4 se pretvara u ozbiljan transporter. Tada je na raspolaganju čak 1.690 litara.

Agregati

Potpuno je nov i dvolitarski benzinski motor, čija je maksimalna snaga 129 kW (175 KS). Njegov najveći obrtni moment je 208 Nm. On osim dobrih performansi nudi i izuzetnu ekonomičnost. S pogonom na prednje točkove i Direct Shift CVT transmisijom prosečna potrošnja je samo 5,6 litara na 100 kilometara pređenog puta. S pogonom na sva četiri točka prosek potrošnje je veći za samo dva decilitra (5,8 l/100 km).

Nova hibridna verzija, koju čine benzinac od 2,5 l i elektromotor čiji je zajednički učinak 218, odnosno 222 „konja“ (u zavisnosti od tipa pogona), još je ekonomičnija. Prosečna potrošnja verzije s elektronski kontrolisanim pogonom na sva četiri točka (AWD-i) iznosi šampionskih 4,4 litra na 100 kilometara pređenog puta, a sve to uz znatno uvećanje snage, bolji odziv i ubrzanja od prethodnika.

Uprkos činjenici da je RAV4 pete generacije potpuno nov u odnosu na prethodnika, da je najopremljeniji do sada i da su njegove vozne karakteristike i nivo sigurnosti najviši u klasi, cena po kojoj se prodaje nije značajnije menjana. Veoma dobro opremljeni RAV4 2.0 VVT-iE Comfort s manuelnim menjačem i pogonom na sva četiri točka košta 27.900 evra! Verzija s pogonom na sva četiri točka i paketom Limited vredi 31.900 EUR. Najpovoljnija hibridna verzija je 2.5 HSD Comfort FWD procenjena na 33.300 EUR.

Toyota RAV4

Više informacija o modelu Toyota RAV4 koje smo saznali sa prezentacije u Barseloni, pogledajte ovde.

PR Saopštenje: Toyota Srbija

Ostavite komentar