AktuelnoVesti

Volkswagen je razumeo i spremno dočekuje novu epohu

2.02KPregleda

Volkswagen juriša na Šangaj: Ofanziva inteligentnih i povezanih vozila

 

Nova epoha automobilske industrije je već u toku. Volkswagen je shvatio principe budućnosti i u skladu sa time vrlo spreman stigao u Šangaj.

 

 

 

Zapravo Volkswagen Grupa je prikazala veliku ofanzivu proizvoda na Auto Shanghai 2025, predstavljajući novu generaciju inteligentnih, potpuno povezanih vozila (ICV) za rastuće kinesko tržište. Ali istovremeno i modele koji će postepeno krenuti i na druge kontinente uključujući Evropu.

 

 

Volkswagen je na sajmu Auto Shanghai predstavio tri nova konceptna vozila koja su plod saradnje s kineskim partnerima. Modeli ID. AURA (FAW – Volkswagen), ID. ERA (SAIC – Volkswagen) i ID. EVO (Volkswagen – Anhui) predstavljaju novu generaciju pametnih električnih vozila i daju uvid u proizvodnu ofanzivu za naredne godine. Volkswagen planira da do kraja 2027. na tržište uvede više od 30 novih modela (uključujući 20 električnih vozila) u relevantnim segmentima kineskog tržišta.

 

ERA je plod saradnje kompanija SAIC i Volkswagen, a u pitanju je prostrani SUV s tri reda sedišta te prvi Volkswagenov model s tehnologijom povećanja dometa (range extender). Generator na gorivo puni bateriju tokom vožnje i obezbeđuje dodatni domet veći od 700 kilometara. Uz domet od 300 kilometara u električnom modu rada, konceptno vozilo može preći više od 1000 kilometara ukupno

 

Shanghai Auto 2025. predstavlja važnu prekretnicu za Volkswagen Grupu, jer se prvi put predstavljaju modeli Volkswagen brenda i novog brenda AUDI, razvijeni u Kini ali spremni i za svetsko tržište 

 

 

Na sajmu je predstavljeno sedam svetskih premijera, od kojih je pet vozila sledeće generacije, što demonstrira inovativnu snagu moćnih brendova VW Grupe.

 

 

Volkswagen Grupa postavlja nove standarde za prediktivno, inteligentno i intuitivno ponašanje u vožnji u svim saobraćajnim situacijama, zahvaljujući sopstvenom sistemu za visoko automatizovanu vožnju, osnaženom veštačkom inteligencijom.

 

 

 

Kina je važno tržište za Volkswagen Grupu. Pre dve godine smo preusmerili našu strategiju. I napredovali smo brže nego što je prvobitno planirano. Naši proizvodi su prilagođeni potrebama kineskih kupaca sa jasnim globalnim dizajnerskim jezikom i vrhunskim tehnologijama.

 

Šangajski sajam automobila je još jedna prekretnica na našem strateškom putu: želimo da budemo globalni tehnološki lider za automobilsku industriju do 2035. godine„, izjavio je Oliver Blume, predsednik Upravnog odbora Volkswagen AG.

 

 

Vrele Gume komentar

 

Volkswagen Grupa ovim potezom jasno pokazuje koliko ozbiljno shvata kinesko tržište i njegovu ključnu ulogu u budućnosti automobilske industrije. Strategija „U Kini, za Kinu“, sa fokusom na razvoj vozila prilagođenih lokalnim potrebama i preferencijama, predstavlja značajan korak u približavanju kineskim kupcima ali pruža i ozbiljnu globalnu najavu.

 

Posebno je impresivna najava lansiranja čak 20 novih električnih i elektrifikovanih modela do 2027. godine, što potvrđuje ambicije Grupe u oblasti e-mobilnosti uz veliku verovatnoću da se ova strategija pozitivno odrazi na evropsko tržište.  Ostaje nepoznanica kada će i evropski kupci imati priliku da uživaju u ovim inovativnim vozilima.

 

 

Ekskluzivno sa Shanghai Auto 2025.

Lidija i Miodrag Piroški 

 

 

Generalni sponzor izveštača: OTP Leasing – SVAKI SAN JE DOSTIŽAN

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery