8.4K
Vozili smo u Parizu od bicikla do broda na vodonik
Premijera nove epizode Vrele Gume donosi izveštaj iz Pariza kako je Toyota pomerila „igricu“ sa baterija na održivi vodonik. Upoznaćemi se sa biciklima, triciklima, automobilima, autobusima i plovilima koja se pokreću na vodonik.
H2O_Autobus
H2O_Brod
H2O_Toyota Mirai
H2O_bicikl
Nakon „vodoničkog“ izveštaja iz Pariza sledi:
Srpska kuća u Parizu
Zeekr 007
AMERIKANIZACIJA : KIA K4
SUV: Nissan Kicks
TURIZAM : Orient Express
OLDTIMER: Stadard Flying 12 Utility
2 Komentara
Comments are closed.
Западњачки лобији због личног интереса већ деценијама сузбијају причу о погону на водоник иако је познато да само водоник гори, да нема загађења, да је неупоредиво најјефтинији, да је безбедан, да не захтева готово никакву промену у индустрији превозних средстава … Ипак, њихови интереси су очигледно из ад свега!
Nije, odustali su od vodonika do daljeg. Prelaze na baterije. Nije mogao da postigne snagu baterija, a kamoli motora sa unutrašnjim sagorevanjem. To važi za putnički saobraćaj. Transport je još u igri. Npr. Nemci su razvili motor za brod koji bi mogao lako da se ugradi u postojeća plovila i donese uštede a samim tim i otplati sebe.