Budući da prodaja hibridnih vozila Toyota Motor Europe (TME) konstatno raste, sve je veće i njihovo učešće u ukupnoj prodaji u evropskom regionu (dostigavši 52% u prvoj polovini 2019. godine).
Kompanija nastavlja da ulaže napore da lokalizuje proizvodnju hibridnih komponenti u Evropi. Tako je fabrika TMMP (Toyota Motor Manufacturing Poland) u Walbrzych-u najavila da će uvesti e-CVT od 2021. godine u svoj proizvodni program. Zajedno s ranijim najavama, Toyotina ukupna ulaganja u oba poljska proizvodna centra u Walbrzych-u i Jelcz-Laskowice porašće na približno 1,2 milijarde evra.
„Naše fabrike u Poljskoj sve više postaju ključni proizvodni centar električnih pogonskih komponenti za hibridne električne sisteme s niskim emisijama u Evropi. Ova najava je jasan znak zahvalnosti za dostignuća naših fabrika i obnovljen glas poverenja za budućnost. Nastavićemo da razvijamo naše članove da rade s modernim, automatizovanim procesima. Procesima koji dolaze s proizvodnjom glavnih komponenata elektromotora. Ovo predstavlja važan korak u dugoročnom planiranju ka daljoj elektrifikaciji poljske i celokupne evropske automobilske industrije“.
Eiji Takeichi, predsednik TMMP-a
„Ekonomija pomalo liči na automobil. Ako nemate dobar pogon, ako nemate dobar stepen prenosa, ekonomija se ne odvija onako kako bi trebala. Savremene tehnologije, poput onih koje sa Toyotom privlačimo u Poljsku, upravo su takav dobar pogon. Dakle, na dobrom smo putu da modernizujemo i povećamo inovativnost poljske ekonomije. U Wałbrzych-u je realizovano novo ulaganje u industriju s niskim emisijama i najmoderniju mobilnost. Te investicije, koje sam video u Wałbrzych-u, zajedno s onima za naredne godine, za dve koje treba uraditi… Ogromna su prilika za razvoj celokupne privrede“.
Mateusz Morawiecki, poljski premijer
Hibridni e-CVT je u srcu Toyotinog hibridnog električnog pogonskog sistema. Zahvaljujući pametnoj interakciji s benzinskim motorom i dva ugrađena elektromotora, e-CVT osigurava optimalan protok energije unutar vozila. Tipično za hibridno električno vozilo (HEV). Kinetička energija se obnavlja kada automobil uspori i koči, što dovodi do smanjene potrošnje goriva. Kada je reč o emisijama, nekoliko nezavisnih studija* pokazuje da HEV prelazi 50% udaljenosti u režimu nulte emisije na gradskim i prigradskim putevima. Toyota vidi vozila s hibridnim pogonom kao važan korak ka elektrifikaciji transporta. Pružajući time kupcima prikladnu i pristupačnu mobilnost s niskim emisijama a gradovima i regijama praktično i lako dostupno rešenje za poboljšanje kvaliteta vazduha i smanjenje štetne emisije CO2.
PR Saopštenje: Toyota