AktuelnoVesti

Sukob inženjera i marketinga

1.8KPregleda

Inženjeri Williamsa tražili da se skine boja sa bolida

 

 

Zamislite kompaniju u kojoj imate inženjersko odeljenje i odeljenje marketinga. Jedni u prizemlju u proizvodnji, neretko masnih ruku, a drugi na vrhu zgrade, mudruju o strategijama, brendiranju i prezentaciji. Koliko često će jedni s drugima izaći na piće nakon radnog vremena? Gotovo nikada.

 

 

Kako piše Revija HAK, s novom generacijom bolida Formule 1 pojavio se još jedan problem – preteški su. Prosečni televizijski gledalac se oko toga neće preterano uzbuđivati jer se to na ekranu ne vidi. Nije da će se bolidi u krivinama ponašati poput Ford Transita natovarenog lubenicama. Ali u autosportu je svaki gram važan pa su Red Bull i Ferrari već skidali boju s nekih delova bolida, želeći da smanje masu, a šef Williamsa (i inženjer) za performanse vozila, Dave Robson, nazvao je marketinško odeljenje i pitao da li može da skine boju s celog bolida. Šta mislite kakav odgovor je dobio od marketingaša?

 

 

Ako slučajno ne znate, nisu mu to dozvolili. Vizuelni identitet marke, sponzori…, mnogo toga bi bilo ugroženo skidanjem boje, a kaže Robson da bi uštede u masi bile nezanemarive.

 

 

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Williams Racing

Top Reviews

Video Widget

gallery