AktuelnoVesti

Stellantisova gama samo 4,5 meseca starija od one VW grupe

2.04KPregleda

Od novembra 2020., prosečna starost Stellantisovog portfolija je samo 4 meseca i 15 dana od game Volkswagen grupe

 

Ovo su prvi zaključci analize zajedničkih operacija Fiat Chrysler Automobilesa (FCA) i Peugeot Société Anonyme (PSA), koji su sada pod konglomeratom Stellantis.

 

 

Za razliku od uvreženog verovanja, novi koncern ne zaostaje za Volkswagen grupom u smislu proizvoda, bar ne kada je reč o starosti game, što je dobar indikator tehnološkog napretka i razvoja. Stellantisovi proizvodi su prosečno stari 4 godine i gotovo 9 meseci, uključujući sve ono što je danas dostupno na globalnom planu.

 

Što se tiče automobila VW grupe, njihova prosečna starost iznosi 4 godine i nešto više od 4 meseca. To je sjajan rezultat, budući da nemački konglomerat trenutno u ponudi ima čak 95 različitih modela širom sveta.

 

PSA ispred FCA

 

Zapravo, francuski partner u Stellantisu može da se pohvali mnogo nižim prosekom. Aktuelni proizvodi Peugota, Citroena, Opela i DS-a su u proseku stari 4 godine, u najvećoj meri zahvaljujući novim SUV modelima. Od kada je Karlos Tavarez preuzeo kontrolu u PSA, započeo je izbacivanje iz ponude modela koji se sporo prodaju, dok su njihovo mesto zauzeli drugi, tržišno poželjniji.

 

Danas francuska kompanija ima u ponudi više modela nego FCA, uprkos velikoj razlici u broju brendova. PSA takođe ima modernija vozila od FCA u A, B, D, E, B-SUV, C-SUV i D-SUV segmentima.

 

 

Stellantis ima u ponudi 68 različitih modela

 

Nova grupa raspolaže s čak 68 različitih modela 12 marki, s tim što FCA učestvuje s manje od pola. Zapravo, francuski partner će biti od esencijalnog značaja za unapređenje u nekoliko segmenata. To je slučaj s B kategorijom vozila na primer, gde FCA ima samo jedan model dostupan u Evropi (Lancia Ypsilon u Italiji), dok PSA ima u ponudi Peugeot 208, Opel Corsu i Citroen C3.

 

Aktuelna ponuda Stellantisa kaska za portfolijom VW grupe, Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse i manja je od Toyotine, koja ima samo tri marke na tržištu. Ukoliko Stellantis želi da bude među velikim igračima, moraće da revidira vremešnije proizvode, ali ono što je važnije, moraće da poveća ponudu u gotovo svim segmentima.

 

 

Vrele Gume

Izvor: FiatGroupWorld.com

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery