AktuelnoPredstavljamo

Škoda Karoq – restilizacija s ciljem da se nastavi ubedljiva prodaja

3KPregleda

Četiri godine i 500.000 proizvedenih primeraka kasnije, Škoda Karoq prolazi kroz redovnu restilizaciju, da bi ostala sveža i konkurentna u „prenapucanom“ segmentu kompaktnih krosovera.

 

Promene startuju spreda, gde visokopozicionirane verzije dobijaju matrične LED farove po prvi put. Ova tehnologija je praktično prenesena s revidiranog Superba i Kodiaqa, kao i četvrte generacije Octavije.

 

 

Osveženi model zadržava aranžman u vidu četiri svetla koji  koriste Škodini krosoveri, s tim što dnevna svetla u gornjem klasteru sada krasi dizajn u dva nivoa. Grafika standardnih LED farova je unapređena, tako da sada izgleda tanje.

 

 

Prednji odbojnik je modifikovan ne samo dizajna radi, već da bi bila poboljšana aerodinamika s novim „suknjicama“. Ista priča ide i što se zadnjeg dela tiče, gde je zadnji odbojnik optimizovan za bolji protok vazduha.

 

Uz podršku aerodinamički optimizovanih alu naplataka od 17 do 19 cola, koeficijent otpora vazduha je pao na 0,30, predstavljajući poboljšanje od devet odsto. Čak je i rezervoar za gorivo nešto drugačiji, dok je prednja maska za nijansu šira nego ranije, što Karoqu pruža „opasniji“ izgled.

 

 

Škoda je takođe neke izmene uradila na unutrašnjosti, gde svi nivoi opreme dobijaju digitalni klaster instrumentacije u okviru standardne opreme. Jeftiniji modeli su opremljeni osmoinčnim displejem, dok prestižniji dolaze s većim 10,25-inčnim ekranom. Izbor, što se info-zabavnih sistema tiče, dolazi u vidu četiri jedinice, s tim što najduža dijagonala displeja iznosi 9,2 inča uz ponudu ažuriranja „kroz etar“.

 

 

Kabina je modifikovana s održivošću na umu, uvođenjem novog Eco paketa, koji uključuje i veganske presvlake sedišta, materijale nalik na kožu i mikrovelur na naslonima za ruke u Mocca smeđoj boji. Ambijentalno osvetljenje nudi 10 boja, a prostor gde počivaju pedale je osveljen belom svetlošću, što je novina kada je reč o restilizovanom Karoqu, uz izbor hromiranih i klavir crnih detalja, u zavisnosti od verzije.

 

 

Od Style specifikacija pa nadalje, Karoq za 2022. dobija funkciju memorisanja pozicije elektropodesivog suvozačevog sedišta. Kao i ranije, Sportline dobija karakteristične detalje spolja i iznutra, što ga po pitanju izgleda približava RS-u, ali bez dodatne snage, naravno. Neki od paketa oprema raspolažu novim materijalima za obloge vrata.

 

Što se ponude motora tiče, tu su uobičajeni „dežurni krivci“:

 

 

Drugi najbolje prodavani model 2020. i prvoj polovini ove godine nakon Octavije, s prodajom kreće početkom 2022 u Evropi. U velikoj meri poput restilizovanog Kodiaqa, Karoq neće biti u ponudi u „plug-in“ hibridnoj varijanti, jer je Škoda  prethodno saopštila da će samo Octavia i Superb nastaviti s PHEV postavkom, budući da su popularni flotni modeli.

 

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery