AktuelnoVesti

Serijska Dacia Bigster gotovo identična konceptu sudeći po patent prikazima

8KPregleda

Početkom ove godine, Renault je predstavio Renaulution projekat, program rogobatnog imena, koji ima za cilj da francusku marku i one pod njenom kontrolom vrati na staze uspeha.

 

Jedan od najuspešnijih proizvođača pod Renaultovim krovom je rumunska Dacia. Poznata po neprevaziđenom odnosu uloženog i dobijenog, ova marka koja nekada nije ni bila poznata van granica matičnog tržišta, postala je bestseler u izvesnim segmentima. To samo dokazuje činjenicu da ljudi i dalje žele da dobiju što više „automobila“ za što manju sumu novca.

 

 

Tokom predstavljanja Renaulutiona u januaru, Dacia je skinula veo s konceptnog vozila koje je pružilo prilično jasan uvid u ono što možemo očekivati od rumunskog proizvođača u godinama koje dolaze, a to je atraktivnost podignuta na viši nivo. Štaviše, Bigster, kako je nazvan SUV koncept, prilično je impresivan po Dacijinim standardima, ali ga publika nije toliko uzela ozbiljno, upravo iz razloga što se radi o izložbenom primerku.

 

 

Međutim, španska publikacija Autofácil, tvrdi da je došla do nekoliko slika serijske verzije modela za potrebe zaštite patenta. „Curenje“ informacija ove vrste nije ništa novo, i mada autentičnost dotičnog prikaza nije potvrđena, čini se da se radi o pravoj stvari.

 

 

Najbolje kod ove vesti je (pod pretpostavkom da je sve provereno), da Dacia prati linije koncepta gotovo do detalja. Jedinu očiglednu razliku čine točkovi, koji su mnogo manji na serijskom modelu, tretman D stubova (nema lažnog plastičnog ventilacionog otvora), krovni nosači (ekstravagantne jedinice koncepta su zamenjene dizajnom sličnom Dusterovom), i odsustvo osvetljenog logoa na masci hladnjaka.

 

 

Dakle, moderna i mišićava pojava ostaje na snazi, što je najvažnije i što je većini ljudi bitno kada je o jednom SUV-u reč. Naravno, ono što želimo da znamo su pogonske jedinice, mada u principu znamo šta možemo da očekujemo od Dacije. Oni koji su u potrazi za visokim performansama, treba svoju sreću da pronađu na nekoj drugoj strani, jer Bigster će najverovatnije ispod haube posedovati izbor u vidu malih turbomotora, gde će neki biti uparen s hibridnim opcijama, s do 150 ks.

 

 

Očekuje se da Bigster oficijelnu premijeru proslavi sledeće godine, tako da ćemo dosta toga saznati do tada. S obzirom na ambiciju kompanije (ili možda bolje reći Renaultovu) da stvari postavi za stepenik više, Bigster će predstavljati priuštiviju i praktičniju opciju za kupce koji „merkaju“ modele kao što su Hyundai Tucson, Toyota RAV4, Ford Kuga ili čak VW Tiguan.

 

Vrele Gume

Izvor: Autofacil

1 Komentar

  1. Poštovana gospodo,
    Napravili ste ne oprosti u grešku pošto ste iza prideva čak upisali VW Tiguan umesto Toyota RAV4! Taj Tiguan je u svemu lošiji od svih ozila koja ste naveli. Pogledajte šta o njemu kažu domaćini. Kako ADAC, tako i Nemci koji su ga vozili ili ga voze.

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery