AktuelnoOnline plusVesti

Renault Symbioz

5.39KPregleda

Symbioz adut Renaulta između Captura i Australa

 

Symbioz je deo tradicije Renoa koja traje bezmalo 6 decenija. Reč je o pristupu zvanom “Autombili za život”.

 

 

 

Iskoristili smo ekskluzivnu priliku da na međunarodnoj promociji u Valensiji, malo bolje upoznamo najnoviji Renault, koji nastavlja tradiciju prethodnika i pomenute filozofiju kuče.

 

Počev od Renoa 16 iz 1965, preko Espasa i Senika, svaki Renault model se idealno uklopio u potrebe porodica u datoj epohi.

 

Istina, koncept iz 2017-te najavljivao je potpunu elektrifikaciju i autonomnu vožnju, ali to je već neka druga priča.

 

 

Iako pripadnik C segmenta, Symbioz je postavljen na platformi koju deli sa Cliom i Nissanom Juke.

 

Sa 4.41 metara dužine tržišno je pozicioniran izmedju modela Captur i Austral.

 

 

U izdašne dimezije ovog porodičnog krosovera spakovan je i prtljažnik zapremine 624 litra.

 

 

 

Kada se govori o enterijeru, više nije glavno pitanje koliko su sedišta udobna već šta nudi Multimedija. Open Er link (OpenR Link) sistem ima već ugradjen Gugl (Google) sa 50 aplikacija spremnih da prekrate svako putovanje. U zavisnosti od nivoa opreme vozaču je na raspolaganju 29 sistema asistencije najnovije generacije.

 

 

Tvorci Simbioza insistiraju da to nije klinički sterilan visoko-tehnološki automobil, već na neki način produžetak topline porodične dnevne sobe.

 

 

Ispod haube je dobro poznat E-Tek hibridni pogon čiju osnovu čini 1.6 litarski benzinac. U simbiozi sa električnim pogonom to znači 145 ks, ubrzanje do 100 na sat za umerenih 10.6 sekundi i maksimalnu brzinu od 170 km na čas. U gradskom režimu čak 80 posto vožnje odvija se na električnu energiju. Uz prosečnu potrošnju od 4.7 litra na 100 km, Simbioz ima autonomiju vožnje do 100 km.

 

 

 

 

Startna cena na tržištu Srbije iznosi 34.490 evra za nivo opreme Tehno, dok za najviši paket “Ikonik” treba izbrojati 37.990 Evropskih novčanica.

 

Više u narednim testovima koje očekujemo uskoro!

 

 

Ekskluzivno iz Valensije: Lara Piroški

 

 

1 Komentar

  1. U simbiozi sa novcanikom ne i sa umom. Preskupi hibridni sistem sa losijim performansama od benzinca a narocito od dizela koji je i ekoloski mnogo cistiji od obe prethodne varijante i moze da se proda kao polovan za razliku od elektro i hibrida koje niko nece da kupi sa istrosenom baterijom i komplikovanim i skupim odrzavanjem za koje i nema obucenih majstora vec su vlasnici prinudjeni da idu u najskuplje servise a sama baterija se ne popravlja jer proizvodjacima se ne isplati a nova kosta kao polovina elektro ili ceo normalan auto. Vratite ekoloski prihvatljive dizele nafta nije mineralno gorivo i ima je dovoljno jer se obnavlja. Plin i metan jedino manje emituju co2 od dizela a benzin daleko vise za istu potrosnju a trosi mnogo vise a elektro visestruko vise zagadjuje zbog procesa proizvodnje baterije ali i struje jer pametne drzave kao nemacka vracaju elektrane na ugalj posto nemaju plin i naftu kako su imali pre sankcija uvedenih izgleda svojim gradjanima i drzavi a ne Rusiji. Podanicke vlasti i drzave koje oni predstavljaju uvode zelenu agendu dok u nekim drzavama ne vode racuna pa prave visokolitrazne automobile sa enormnom potrosnjom a o vojnim vozilima aviaciji i brodovima da ne govorimo plus huskanje i izaxivanje ratova gde bas vode racuna o co2 koji nam je do duse neophodan da nam planeta ne odumre a i mi sa njom.

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery