AktuelnoVesti

Ništa od povratka Peugeota u SAD

2.91KPregleda

Stellantis je obustavio planove vezane za vraćanje Peugeota na američko tržište, rekavši da želi da se koncentriše na „postojeće marke“ u Severnoj Americi nakon što je spajanje PSA grupe i Fiat Chrysler Automobilesa novom koncernu pružilo širi domašaj u geografskom smislu.

 

Plan da se Peugeot vrati preko „velike bare“, gde je poslednji put bio početkom devedesetih, doveden je u pitanje nakon finalizacije spajanja PSA i FCA. Leri Dominik, čovek koji je predvodio napore PSA da se vrati na američko tlo od 2017., u petak je imenovan na mesto izvršnog direktora Alfe Romeo za Severnu Ameriku.

 

Stellantisov portparol je u subotu saopštio da „novi kontekst koncerna sa snažnim prisustvom na američkom tržištu dovodi do fokusiranja na postojeće marke“.

 

„Iz tog razloga će razvijati Alfu Romeo na ovom tržištu“, dodao je glasnogovornik.

 

Dominik je pripremao povratak Peugeota u SAD više od četiri godine, s akcentom na kreiranje distributivnog kanala koji bi zaobišao skupe salone i iskoristio naprednu tehnologiju u okviru rasterećenja usluga za kupce, poput zakazivanja i preuzimanja.

 

Plan da se Peugeot vrati u SAD je bio deo „Push to Pass“ srednjoročnog plana iz 2016., s desetogodišnjim okvirom. Rani napori su bili koncentrisani na kratkoročna iznajmljivanja pod Free2Move brendom.

 

Šef konglomerata, Karlos Tavarez, želeo je da smanji zavisnost PSA od stagnirajućeg evropskog tržišta. Poslednjih godina, ta zavisnost je samo rasla, uz pripajanje GM-ovog Opel/Vauxhalla i oštrog pada prodaje u Kini u proteklih par godina.

 

Tavarez se pripremao za moguć povratak u SAD, obezbeđujući da noviji PSA modeli budu homologovani za to tržište, i to koristeći ekspertizu razvijenu u Opelovom inženjerskom centru u Nemačkoj.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery