Ostali sedani nisu tako sigurni.
Nissan je jedna od automobilskih marki koja ima najheterogeniju ponudu na globalnom planu. Budući da je aktuelni trend unutar automobilske industrije unifikacija, definitivno je neophodno usvajanje novog poslovnog plana. Naravno, limuzine su najosetljivije s obzirom na trendove, ali je Skyline bezbedan. Ipak, ljubitelji Nissana još uvek ne treba da budu previše oduševljeni.
Naime, akuelni Skyline sedan, u Evropi poznat kao Infinity Q50, nije GT-R.
Nedavni novinski izveštaj iz Japana tvrdi da Nissan ukida razvoj svih svojih limuzina u matičnoj zemlji, uključujući modele Cima, Fuga i Skyline. Fuga je povezana s bivšim Infinitijem Q70, dok je Cima slična Q70L.
Prošle nedelje je Nikkei Shimbun izvestio da je razvoj Skylinea suspendovan, kao i da je veo spušten na dalju evoluciju ovog Nissanovog simbola. Međutim, japanska marka se neće odreći Skylinea, izjavila je izvršna potpredsednica kompanije, Asako Hošino tokom lansiranja modela Nissan Note Aura e-POWER, ne demantujući vesti vezane za odlazak Fuge i Cime.
Izveštaj iz 2020. bi mogao da baci izvesno svetlo na ono što Nissan ima na umu za svoje buduće premijum modele. Naime, japanska marka namerava da transformiše Infiniti u „Nissan-plus“ podelom više platformi i tehnologija među divizijama. To bi moglo da znači i manje proizvoda sa zadnjim pogonom za Infiniti.
Naziv „Skyline“ je postojao i pre nego što ga je Nissan predvideo za svoj model automobila. Prva generacija je pristigla 1957., kao proizvod Prince Motor Companyja. Nissan i Prince su se spojili 1966., a popularni sedan je ostao u portfoliju.
Skyline je trenutno u svojoj 13. generaciji u Japanu. Aktuelna verzija je pristigla 2013. kao limuzina, a restilizacija je obavljena 2019., kada je automobilu podaren više „GT-R-ovski“ izgled uz tehnološku i bezbednosnu nadogradnju.
Vrele Gume