AktuelnoVesti

Nissan priznao da nema poželjne automobile

8.84KPregleda

„Nissan nije reagovao dovoljno brzo i fleksibilno na globalne promene uključujući i ukuse tržišta“ – Makoto Ućida CEO Nissan

 

 

Nije prošlo ni mesec dana od našeg natpisa „Kako je propao Nissan“ a od prvog čoveka ove kompanije stiglo je i posredno priznanje da su takvi navodi apsolutno tačni.

 

Zbog velikog pada prodaje, kako javljaju strane agencije, Nissan je primoran da otpusti 9.000 radnika u toku novembra i smanji proizvodnju za 20%, što je već treći mesec uzastopni smanjenja proizvodnje.

 

 

 

Izvršni direktor kompanije Makoto Učida je odgovornost za činjenicu da Nissan automobili nisu tražena roba preuzeo na sebe i dodso da će sam sebi smanjiti platu za 50 odsto kako bi preuzeo odgovornost za loše rezultate.

 

Ućida je priznao da Nisan nije reagovao dovoljno brzo ili fleksibilno na globalne promene, uključujući ukuse tržišta i rastuće troškove sirovina.Svi aspekti Nisanovih operacija i planova biće analizirani, rekao je Ućida.

 

Očekuje se da i ostali menadžeri Nissana prate poteze svog „generala“ u pogledu odricanja polovine svoje plate od tržišta SAD pa do poslednjeg u zemljama na periferiji svetske automobilske industrije

 

Za sada su aktivni na medijskom kokošijem bunjištu kupujući pozitivne recenzije za bledoliki Qashqai.

 

 

 

 

17 Komentara

  1. Pa svi gledaju da uštede a dobro zarade pa ubacuju motore sa cilindrom manje i smanjuju troškove ,a ne mare za trajnost vozila.
    Mislim da nisan a i ostali japanski proizvođači zaostaju za evropskim po pitanju dizajna.

  2. Samo da vrate normalne motore 1.6 1.7 2.0 dci i ima da se prodaju kao blesavi… Naravno to vazi i za Reno, koji stavlja u dzipove 3 cilindra 🤣… Sustina je da postaju „woke“ i to ih kosta… Nadam se da ce Makron da izgubi izbore i da dodje desnica na celo Francuske, a onda ce doci i do promene u Renou, nadam se pod br1 da oteraju „zabara“ De Mea ubicu Renoa sa kormila!!

  3. Gospodine Piroški. Vaša mržnja prema Nisanu je bez presedana. Biće da nisu želeli da vas sponzorišu. Ali zato najveće smeće od automobila, grupaciju Peugeot dižete u nebesa! Time ste sebe diskreditovali kao ozbiljnog kritičara.

    1. Istina je najčešće bolna! Ova objava potvrđuje sve moje navode o sistemskom problemu Nissana. Što se Peugeota tiče, uporno tražim na ovim stranicama gde sam ga to tako hvalio.
      Usput, raspitajte se koga iz Nissana plaćaju (mrvicama sa stola) za pozitivne recenzije pa onda donosite zaključke kome verovati a kome ne.
      Naš server je prepun pisama vlasnika Nissana o problemima sa novijim modelima, lošim servisima i još gorem odnosu prema klijentima. Da li vas zanima i to da objavimo?

  4. Vi verovatno nemate informacije o drugim proizvođačima i nihovim problemima trenutno na svetskom tržištu

      1. „Za sada su aktivni na medijskom kokošijem bunjištu kupujući pozitivne recenzije za bledoliki Qashqai“.
        – Тачно вришти коме је ово упућено… ХИТ! Браво МиодрГе, само тако настави културно задњицу да му помераш *аплауз*

  5. Spusti cenu na realnih 22.000 ,poboljšaj motore a ne krševe koje pravite i da vidis kako će da se prodaje ko alva.“ko u dobra stara vremena“

      1. Dok oni dođu, u tom prostoru Kinezi već odomaćeni. Najveći broj kineskih brendova već nudi bolji kvalitet, moderniju tehnologiju i nižu cenu od Nissana i jednog dela evropske auto industrije, posebno u premijum segmentu gde recimo BMW izgleda kao Zastava 101 u poređenju sa aktuelnim modelima BYD.

        1. Izgkeda da je vama dizajn najbitniji. To je moglo da se zakljuci i iz ranijih amaterskih komentata ali ovim poslednjim, u vezi sa koneskim automobiloma, to i potvrdjujete. E sad, kad tebne EU poreze na te vase Kineze, videcete…Kupite vi to pre nego sto im skoci cena ako vec niste.

          1. Taško onome ko se iza carina zaklanja! Dizajn uopšte nije moj fah, već tehnologija a tu Kinski modeli poslednje generacije „gaze“

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery