Online plus

MTM

2.01KPregleda

Sanjajmo zajedno, snovi su besplatni!

Automobilski Diznilend svečano je otvoren. Ženeva je ponudila novitete. Utisak je, od onoga što smo do sada videli, i što su mediji preneli, da su ulaznice ono što će većina posetilaca sajma ove godine moći da kupi.

Statistika je još „bolja“ za nas u Srbiji koji pratimo dešavanja na obali ženevskog jezera! 99 % neće kupiti ništa što je izloženo u tim halama.

Ipak proizvođači u 2014. godini, koju čekaju ekonomski zemljotresi u naletima, nude uglavnom automobilske bajke u odsustvu realnog evropskog tržišta. Kao da se nesvesno drže Dinkićeve izborne parole „Nije rešenje u stezanju kaiša“. I nije!

Rešenje je u prodaji snova! Oni su najskuplja roba! Tjunerska kuća MTM njima po svojoj prirodi apsolutno pripada.

MTM A8 Nardo Edition postiže 300 km/h i puca po šavovima od 410 KS i 960 Nm obrtnog momenta. Twituj ovo!

MTM A8 4.2 TDI “Nardo Edition”
MTM je mala manufaktura velikih apetita i neobičnih sklonosti.Oni žive za to da friziraju dizelaše, što kod nas lako budi asocijaciju na njive i atare. A ovaj A8 „Nardo Edition“ daleko je od traktora. Jer teško da je neka radna mašina za izvlačenje naših automobila iz zavejanih jendeka u stanju da pojuri i postane najbrža dizelaška kreacija na svetu! Da bi potvrdili praktičnost, za volan su smestili glavnog menadžera, RolandaMayera, i rekli mu „Bitte fahren!“. On ih je bukvalno shvatio, te je automobil zaleteo do 300 km/h! Doduše, Roland je vozio na zatvorenoj stazi, što ne znači da isto nije moguće i na nemačkim auto banovima. A kako je on to postigao? Genijalnost ovog poduhvata gubi na draži kada se kaže da su u MTM primenili dijametralno suprotnu filozofiju dorade od kolega iz Abartha, koji „litar“ cede iz „zrna“. Iako mi ne umemo, uvereni smo da bi iole stručniji majstori uspeli da sa dovoljno delova iz ogromnog agregata od 4.2 litre radne zapremine dobiju čak 410 KS uz obrtni momenat od 930 Nm, ili možda grešimo? Naravno da grešimo! Teška MTM A8 limuzina je filigransko jedinstvo mehanike i elektronike. Do 100 km/h stiže za 5 sekundi. Dovoljno, svaka dalja priča je suvišna.

MTM RS Q3 je nabildovan do 424 KS, 100 km/h dostiže za 4.9 sekundi i ostvaruje maksimalnu brzinu od 268 km/h. Twituj ovo!

MTM RS Q3
Kada je Audi konstruisao Q3, zamislili su ga kao „prevozno sredstvo“ za fensi mame ili metroseksualce! Porodični automobili koji bi familiju prevozio sigurno i udobno, a još pride da se pohvali sa 4 prstena na grilu. Veliki uspeh prodaje stvorio je i maksimalno motorizovanu Q3 RS opciju za one željne adrenalina! Ipak, pretpostavljate! MTM tvdi da može i mora to i jače. Postojeći 2.5-litarski agregat nabildovali su do 560 Nm, uz 424 KS. MTM-ov Q3 do 100 km/h stiže za 4.9 sekundi i ostvaruje maksimalnu brzinu od 268 km/h. Pritom napominjemo, ovde je reč o privremenim brojkama i rezultatima, jer već uveliko testiraju istovetnu verziju sa 504 KS. MTM je posebno ponosan na kočioni sistem sa diskovima promera 380×34 milimetara na prednjoj osovini. Jer valja pojuriti ali i prikočiti.

MTM VW Amarok iako kamionet stotku hvata za 6 sekundi i dostiže maksimalnih 222 km/h Twituj ovo!

MTM VW Amarok
A kada je VW stvorio lako dostavno vozilo Amarok, niko nije mogao pretpostaviti da će se on umešati u sportski klasu. Momci iz MTM su zbog te ideje imali pune ruke posla! Pomogli su im tehnički partneri iz DIRKS grupe, sa sedištem u Emden-u. Udruženi su izvadili Amarok-ovo dvolitarsko TDI srce, i na njegovo mesto ugradili „konjsko“ u V8 konfiguraciji od 4.2 litre pa još TDI. Za rezultat su dobili 410 KS, a kao posledicu – 930 Nm! Da li vam je ovaj agregat poznat odnekud? Pa jeste sa početka teksta! Za razliku od A8 limuzine, on ovaj put služi u kamionetu. Mora mu se priznati da se opet veoma dobro drži jer do 100 km/h stiže tačno za 6 sekundi i ostvaruje maksimalnu brzinu od 222 kilometara na čas! Zadnje osovine su zbog performansi ostale bez uobičajenih „lisnatih“ opruga, na čije mesto su došli posebni amortizeri. Kočioni diskovi, na standardnom Amaroku rezervisani isključivo za prednju osovinu, kod MTM su mesto našli i na zadnjoj, uz 405×36 milimetara promera. I za kraj, kako bi naglasili da ovde nije reč o običnom Amarok-u često osporavanog izgleda, MTM je od BBS-a naručio SV felne specijalno namenjene SUV vozilima, a potom im „navukao“ Michelin Latitudepneumatike295/40 22s.

Sve u svemu, neodoljivo! Dobar san se zove MTM.

MTM PR

Top Reviews

Video Widget

gallery