TESTOVI

Mini Cooper S, 2.0 – Prgava 192 konjića

11.1KPregleda

Ovog SVETOG JOVANA, 20. januara 2020. bili smo u NOVOM SADU i to na poziv VRELIH GUMA, i „druga direktora“ Pire, koji se upravo ovih dana vratio sa duže turneje po KOSTARIKI.

Dok je naš šarmantni domaćin jurcao od Atlantika do Pacifika, nervirajući se zbog saobraćajne gužve i loših puteva, i konzumirajući ananas kao i svoju kajsijevaču sa Popovice, mi smo svakodnevno pratili dešavanja na 42. DAKAR RELIJU, gde je kao što znate po treći put pobedio čuveni 57. godišnji Španac KARLOS SAJNC, sa MINIJEM.

Dakar reli

Pisali smo za VRELE GUME a drago nam je što su jedino naše tekstove preuzimali i drugi ugledni sajtovi…

Dogovorili smo se „drugom direktorom“ i njegovim briljantnim kolegom-zamenikom za mnoga pitanja, MIROSLAVOM ŠOSBERGEROM, da televizijski prilog za sledeću emisiju  VRELE GUME ,(nedelja 26.januar 2020. NOVAS.TV ) priredimo na novosadskom keju u društvu MINI COOPER S, pa da se bar na taj načun odužimo pobedniku DAKARA i fantastičnom asu, 57. godišnjem KARLOSU SAJNCU, koji je u SAUDIJSKOJ ARABIJI posle 7500 kilometara, kroz pešačane dine i kamenite predele, pobedio sa POSEBNO SKROJENIM MINI BAGIJEM od 350 KS…

Dakar reli 2020

DELTA MOTORS nam je ustupio svog zaista originalnog MINIJA – NAJNOVIJEG COOPERA S, sa agregatom od 2. litre, jakim 192 KS.

Odmah i pre iznošenja pojedinosti recimo – NOVI MINI COOPER S je bar za pisca ovog teksta nezaboravan automobil. Nezaboravan i upamćen još iz perioda 1968. kada je stigao u naš porodični dom, kao MIINI COOPER 1000, od 56 KS. Bio je to pravi praznik za našeg oca pre svega. U Beogradu je tada bilo mesta za parkiranje na svakom koraku a naš MINI je bio jedan od zaista retkih MINIJA u glavnom gradu…

Mini Cooper S

Posle eto punih 50 godina pružila nam se prilika da provozama malo čudo na točkovima, dvolitražnog MINIJA koji ima čak 192 konjske snage. Utisci su izvanredni.
Odmah da napomenemo – puno puta smo imali priliku da probamo automobile koji su daleko snažniji i znatno skuplji, ali, osećaj koji smo imali u ovom MINIJU, u vožnji od BEOGRADA do NOVOG SADA je nešto verujte posebno.

Mini Cooper S
MINI COOPER S nije za obične vozače već samo za one koji vole male i snažne automobile – PRGAVOG KARAKTERA ( do STOTKE stiže za 6.7 sekundi, a maksimalna brzina mu je  235 km/h 

MINI COOPER ima tvrdo vešanje, dobar je samo za vozača i suvozača a pozadi ima baš malo mesta za još nekog putnika. MINI COOPER S ima poseban dizajn i kako mnogi kažu – PRAVI JE SLATKIŠ. Kompletan enterijer je dizajniran TOTALNO POSEBNO i na radost MLADIH. Izduvni sistem je tako skrojen da stvara prilično jako BRUNDANJE, koje verovatno nekima smeta a nama je IZUZETNO ODGOVARALO.

Mini Cooper S

Na putu, prilikom dodavanja gasa, naročito prilikom preticanja MINI COOPER je kao ptica,….ne, ne  KAO DVE PTICE

TURBO BENZINSKI motor prikazuje svoju moć u automobilu čija je masa i ispod 1500 kg. sa punom opremom. MINI COOPER ima mali prtljažnik i nije uopšte mali potrošač. On se doduše može voziti pažljivije, ali, onda to nije to.

MINI COOPER nije za penzionersku vožnju, on je TERIJER na točkovima, mali, sladak, prgav, voli gas više nego išta i ima ručnu kočnicu u vidu poluge pored sedišta, baš kao onaj od pre 50 godina – a za znalce je to sjajan način za parkiranje, za okretanje uz pomoć blokiranja zadnjih točkova koji su u ovom MINI COOPERU na felnama od 17 coli…

Šta da vam još ispričamo za NOVOG MINI COOPERA S…..da li je skup….sve je to relativno…ovaj naš sa milion dodataka, kamerama, senzorima, instrument tablom sa obrtomerom, kružnim monitorom, sportskim sedištima, tvrdjim ogibljenjem, pametnim ključem, odličnim ozvučenjem, pravim volanom i tako dalje…i tako dalje, ima ful cenu od 36.000 evra.

Tehnički podaci za NOVI MINI COOPER S, 2 litre, 192 KS :

RADNA ZAPREMINA :   1998
MAKSIMALNA SNAGA : 192 KS
MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT : 280 Nm
MENJAČ : automatski 7 brzina
UBRZANJE : od 0 – 100 km/h     6.7 sek.
ZAPREMINA REZERVOARA : 44
DUŽINA, ŠIRINA, VISINA :  3850/1727/1414
CENA OVOG MODELA : 35.939 eura

Tekst: Đorđe Đenić

3 Komentara

  1. Pratim Vrele Gume na youtube-u vec izvesno vreme. Svaka cast. Stvarno imaju nekog sarma i u tom smislu se odvajaju od drugih. Takodje vole i da kriticki testiraju automobile sto je danas retkost. Evo danas, nadjoh i ovaj portal gde ima interesantnih tema za procitati. No jednu stvar bas ne mogu da razumem. Neki tekstovi obiluju gramatickim pa cak i semantickim greskama. Zasto? Pozdrav

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery