
1.33KPregleda
Beograd bez novih 300 autobusa
Posao oko nabavke novih 300 autobusa koji bi pojačali gradski prevoz Beograda, zapao je iznenada u ozbiljan problem, budući da su sve lizing kompanije listom odbile da finansiraju ovu nabavku vrednu oko 100 miliona evra.
Kao i kod svih finansiranja, razlog odbijenice leži u činjenici da JP GSP Beograd ima veoma loš bonitet zbog nagomilanih dugova i problema dok Grad Beograd nije želeo ili mogao da bude žirant koji bi garantovao isplatu obaveza.
Lizing kuće kažu, sredstava ima, ona su spremna ali isključivo uz garancije grada i države.
Gledajući sa strane, veoma logičan potez izbegavanja poslovnog rizika, jer JP koje ne naplaćuje svoje usluge (besplatno prevozi građane) sigurno nije partner od poverenja, inače strogim finansijskim institucijama.
Лизинг није куповина, барем би то требало да знате. Остало да и не коментаришем
Naslov nosi kolokvijalan rečnik, u tekstu se taj pojam tretira kao NABAVKA. Ukoliko niste otišli dalje od naslova kao bot.
Ako jeste, molimo info šta nije tačno u predmetnoj objavi?
Iskreno rečeno, bili smo baš nežni u formulaciji bankrota