AktuelnoVesti

Lada broji poslednje dane u Srbiji

32.7KPregleda

Od početka godine ruski AvtoVAZ ukinuo isporuku Lade na evropska tržišta

Pod uticajem ekologa ali i zbog velike potražnje u Rusiji, AvtoVAZ je doneo odluku da svoja vozila od januara 2020. više ne plasira na tržište Evrope niti da izlaže vozila po sajmovima.

Naime, zbog ekološki nepodobnih motora, svi modeli Lade su potpadali pod takozvane zaštitne eko takse u zemljama EU.

U skladu sa time, rukovodstvo ruskog giganta je donelo odluku da potpuno zaustavi isporuke Lade u Evropi ali i na naše tržište. 

Špekuliše se da je ovaj potez zapravo i iznuđen od uprave Renaulta koja je vlasnik AvtoVAZ-a, kako bi se zaštitila Dacia na evropskom tržištu.

U ovom momentu, kod nas se prodaju Lada vozila koja su ranije uvezena i nalaze se na lageru uvoznika. Prema našim informacijama, trenutno je u ponudi još oko 50 komada Lada Vesta i Lada Niva modela.

Ako ne znate koji je to auto bolji od Lade, požurite.

 

8 Komentara

  1. Нећемо да пустимо сузу због ње,напротив,никад нам и није требала,имали смо ми доскора својих СФРЈ -кршева који су нам деценијама „пружали ужитак“ у вожњи,тако да нам још горе канте од „браће“ руса уопште нису биле неопходне!

  2. Trosi zamalo 10L – benzina. Pusti pricu o plinu. Ko bude imao da doplati, njegova sreca. Za ove ostale …ostaje 10L potrosnje -benzina.
    Bolja od Citroen Elysee – de se malo prestanite zavlaciti rujama u analni otvor. Pa pretjera ga braateeee.
    I zadnje ali manje bitno – garancija na 3 godine? kod koga? gdje da je vozis kad krene da se raspada?
    Fin auto za one koji nemaju druge opcije. Za sve ostale, zaobilazite ga, ko kineski Maple – ko ga se sjeca.

    1. Lada Vesta SW Cross troši na otvorenom oko 6-7 litara benzina (u idealnim uslovima i manje od 6), po gradu oko 9. Pritom koristi jeftiniji benzin, oktanskog broja 95, koji je bar 10 dinara po litru jeftiniji od najjeftinijeg dizela. Inače je u pitanju prilično velik krosover, s kojim ni pod razno ne može da se poredi Citroen Elysee ni po komforu, ni po praktičnosti, ni po opremi, ni po penjanju na ivičnjak, o silasku sa asfalta da i ne govorimo. Ako hoćeš da mu nađeš dostojnog protivnika marke Citroen, to je Citroen C5 Aircross, čija je najjeftinija varijanta preko 7 hiljada evra skuplja od najskuplje varijante ovoga. Istina, troši manje, ali da bi se isplatilo tih 7.000 evra (i više ako hoćeš da imaš sve luksuzne stvari koje Lada ima, poput rezervnog točka) treba da pređeš bar 180.000 kilometara. Gradske vožnje. Inače, svi koji su seli u auto su oduševljeni.

      1. Vozim Kalinu sa sličnim motorom kao u vesti, prosečna potrošnja 7 litara. Ima 10 godina i ne raspada se. Ovlašćeni servis postojao je u svakom gradu, a konkretno u Zrenjaninu Točak servis je ovlašćeni servis za Lade. A kome ruke rastu iz ramena mali servis može i sam da odradi.

      2. Sta ti znas o ladi? ja je imam 20 godina i jos se nije raspala, a od vesanja sam samo levi zglob promenio zbog napukle mazetne koja je dve zime bila izlozena prljavstini… sta ima da ti objasnjavam…

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery