Online plus

Kućni ljubimci

700Pregleda

Dlakavi ljubimac – suvozač umesto “ribe”!?

Sve se menja pa i motiv fascinacije automobilom. Domaći ljubimci postaju sve značajniji faktor pri izboru automobila


Kućni ljubimci su postali ozbiljan biznis. Podaci za Ameriku pokazuju da preko 60 % amerikanaca poseduje neku vrstu domaćeg ljubumca, počev od reptila pa do onih koji se nalaze na vrhu lanca ishrane. Slično je i u Evropi. Najnoviji podaci govore da se čak 780.000 radnih mesta bazira na poslovima sa kućnim ljubimcima. Na životinje se troše milijarde, a na njima se dobro i zarađuje.

U Evropi i Americi čak 16% kupaca izbor automobila podređuje svom ljubimcu. U brojčanom smislu to je tržište od oko 4,5 miliona vozila

 

U reklami RAV4 na Superbowl Kanade pas je centru priče, dok je njegova ljudska porodica po strani

Zbog čega se toliko vezujemo za ljubimce? Teško je reći. Možda zato što nam je emotivna veza sa životinjama najčešće stabilnija nego ona među ljudima? Prosečan brak traje 7 godina, što je više od prosečnog životnog veka jednog psa. Neko će reći da je to zato što je njihova ljubav bezuslovna. A možda i zato što što je u negde dubinama našeg DNK zapisana duboka veza za ljubimcima. Ova nova navika savremenog čoveka nije promakla ni automobilskoj industriji, koja bi marketinški koketirala i sa đavolom u nastojanju da proda automobil više. Ako su već četvoronošci već postali deo porodice, zašto se i njima ne bi obratili reklamnim porukama.

Primera je sve više, najaktuelniji je iz Toyote u reklami za novi RAV4 na Superbowl Kanade. Pas je u centru priče , dok je njegova ljudska porodica po strani. Nije ni čudo! U Evropi i Americi čak 16% kupaca novih vozila, svoj automobil bira sa idejom da će se u njemu voziti njihov pas. U brojčanom smislu to je oko 4,5 miliona vozila. Priliku stoga vredi iskoristiti. Subaru je u kontekstu ovih brojki napravio čitavu “Dog tested” kampanju ili Love pets kampanju na Fejsbuku Možda najdalje je ipak otišao Karl Lagerfeld sa kalendarom za 2015. godinu koji je napravio za Opel
Glavna zvezda kalendara nije neka atraktivna devojka, nego njegova maca Choupette Lagerfeld koja nosi njegovo prezime, ima sopstveni život i instagram nalog Stručnjaci za komunikaciju i prodaju smatraju da atraktivne devojke odvlače pažnju od automobila, koji bi trebalo da bude glavna zvezda i da brzo pronađe put do emocija i novčanika potencijalnih kupaca. Osim toga žene su, na razvijenim tržištima ravnopravni kupci automobila. U tom smislu, ljubimci su odlični “izazivači” nežmih emocija za sve grupe kupaca, uključujući I decu, koja u porodici imaju veliki uticaj na izbor modela koji će se kupiti.

@LidijaPiroski
Postavljeno: 06.02.2016

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery