Mnogi ljubitelji automobila i automobilske estetike su poželeli da dizajniraju neki BMW, bar jednom u životu. Međutim, retko ko je svestan do koje mere se radi o stresnom poslu, kada zaista radite za BMW.
Uglavnom, nakon igre na „siguricu“, došla je serija 4, koja je izvrnula stvari naglavačke, mada imamo seriju 8 koja je krajnje pozitivan primer, ali i i3 kao izuzetno negativan.
Pojava novih BMW-ovih modela je postala veoma predvidiva stvar, pa čak i tvrdokorni ljubitelji bavarske marke negoduju zbog toga. Predvidivost je nekako postala norma u današnje vreme, a BMW se na tom planu gotovo izjednačio s Audijem.
Da se ne lažemo, dizajn serije 4 je sve samo ne revolucionaran. Ukoliko uklonimo veliku masku hladnjaka, ostaćemo s prilično „standardnim“ BMW-om, koji se ne razlikuje mnogo od rivala u segmentu.
Skeč Samuelea Erika Pikarinija sugeriše da problem zapravo nije u masci „per se“, već je nešto drugo u pitanju. Razlog je taj što je Samueleov predlog vezan za novu seriju 1, nije bio opterećen bilo kakvim ograničenjima kada je reč o „nozdrvama“, pa i ostalim površinama. Opšti hečbek dizajn je prilično estetski prijatan, rekli bismo.
Ono što je pozitivno je što je kompletno vozilo jednostavno drugačije, a to je nešto što u velikoj meri nedostaje seriji 4. Naravno, opštem utisku doprinose prenaglašeni točkovi od 30 cola, koji se ipak lepo uklapaju u karoseriju. Čak i bez njih, dobijamo i dalje kohezivan dizajn.
Bez obzira kakva osećanja gajite prema seriji 4, jednu stvar joj moramo priznati: ona je učinila čekanje na nove BMW-ove modele uzbudljivijim. Da li će Bavarci nastaviti tim kursom, ili će i dalje ići ka „audizaciji“? Naravno, ne mislimo ništa loše o proizvođaču iz Ingolštata, to je njegova filozofija kada je evolucija dizajna u pitanju, tako da nam upravo zbog toga ne treba još jedan nemački premijum proizvođač u istom „fazonu“. Ipak (nažalost), nova serija 1 sigurno neće ličiti na 1 Series Vision.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Lako je dizajnerima da škrabaju po papiru dok ne dođu do proizvodnje i njenih ograničenja kao i do bezbednosnih propisa koje današnji automobili moraju da ispoštuje. 🙂 Ovom modelu recimo gepek štrči iza zadnjeg branika tako da već tu sve pada u vodu, da ne pričamo o ostalom. 🙂