Šef jedne „startap“ firme smatra da su SUV/krosoveri prošli svoj vrhunac, te da će potražnja za malim automobilima početi da raste. U isto vreme, Audi ne želi da se odrekne „naoštrene“ verzije S1, tako da bi ona mogla da pristigne negde u budućnosti.
Još od prvobitnog Golfa GTI, Volkswagen je crvenu boju koristio da označi performantne modele, a ta tema se nastavlja i u električnoj eri, jer su crveni detalji prisutni na ID4 GTX. „Boja ima snažan simbolizam: crveno je krv, crveno je vatra“, kaže dizajnerka zadužena za boju i trim, Marajke Hakbart. „Ona pokreće aktivnost, energiju i polet. To crvenu boju čini perfektnom za performantne modele.“ Dobro, u ovom slučaju ćemo zažmuriti na jedno oko budući da je zaštitna boja R divizije plava.
Performantni A1?
Da li bi marka iz Ingolštata mogla ponovo da razmotri mogućnost lansiranja perjanice iz B segmenta? Šef RS3 projekta, Marsel Aleksander Hibner, rekao je da ovaj model ostaje najmanji u RS porodici u doglednoj budućnosti. On je takođe rekao da A1 neće dobiti RS verziju „u ovom momentu“, tako da se čini da stvari ostaju otvorene.
Završena dominacija SUV-a?
Modeli s povišenim klirensom nastavljaju da dominiraju prodajom, ali Fredi Pejdž-Roberts, šef istoimene britanske inovativne „startap“ firme, poznate po vertikalno postavljenom paketu baterija, predviđa renesansu malih automobila. „Promene u našim životima znače da će doći do povećanja potražnje za malim automobilima“, rekao je on. „Pored pada nataliteta, povećanja rada na daljinu i razvijanja ekonomije iznajmljivanja, uz nikada veće investiranje u javni transport, automobili postaju rezervisani za slobodno vreme, više nego ikada ranije.“
Vrele Gume