Hyundai je osvežio model i40 u sedan i karavan varijanti za 2019. godinu sa novom maskom (rešetkom) hladnjaka, dodatnim sistemima za bezbednost i novim dizel agregatom.
Kada je reč o dizajnu svakako najveća promena u odnosu na prethodni model jeste na prednjem delu na kojem se sada ističe najnovija verzija Hyundai-jeve „Cascading“ maske (rešetke) hladnjaka. Tu su i nove aluminijumske felne veličine 18 cola.
Osveženi Hyundai i40 je dostupan sa enterijerom u dve boje: „Merlot Red“ (crvene) i kombinacijom sive i crne boje, a kabinom dominira koža. Tu su i novi paneli na vratima i sjajni metalik detalji na komandnoj tabli.
Osveženi model je dobio i nove sisteme za bezbednost i asistenciju vozaču od kojih se ističe „Forward Collision-Avoidance Assist (FCA)“ sistem. Ova tehnologija upozorava vozača u hitnim slučajevima i koči ako je to potrebno. Sistem se aktivira kada ispred vozila detektuje automobil.
Poslednje, ali ne i najmanje važno jeste to što je novi model dostupan i sa novim Smartstream dizel agregatom radne zapremine 1,6 litara koji je dostupan u dve verzije, a obe su u skladu sa Eudro 6D Temp standardima.
Standardna verzija razvija 113 konjskih snaga i 280 Nm obrtnog momenta i povezana je sa šestostepenim manuelnim menjačem. Ovaj agregat tako troši svega 4,3-4,6 litara na 100 pređenih litara po NEDC ciklusu.
Tu je i snažnija verzija koja razvija 134 konjskih snaga i 320 Nm obrtnog momenta koja može biti povezana ili sa šestostepenim manuelnim ili sa sedmostepenim automatskim menjačem. U toj verziji model i40 troši 4,7 litara na 100 pređenih kilometara.
Za one koji ne žele dizel agregat, tu je i model i40 sa GDI benzinskim agregatom radne zapremine 1,6 litara koji razvija 133 konjske snage koji je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem. Taj model troši između 6,2 i 6,7 litara benzina na 100 pređenih kilometara.