Jedino preostaje pitanje, koliko ćemo dugo čekati na novi NSX?
Honda NSX nije svršena stvar, kako bi neko pomislio. Japanska marka je s drugom generacijom postavila standarde koje su preuzeli neki etablirani proizvođači egzotičnih superautomobila, a s Type S modelom, „otpevana“ je i „labudova pesma“. Međutim, potpredsednik Acure, Džon Ikeda, sugeriše da ovo nije kraj za NSX.
„Ako ste primetili, mi kreiramo NSX kada želimo nešto da kažemo. Prva generacija je posedovala benzinski pogonski sklop, druga je hibridna. Biće još jedna“, rekao je Ikeda. Doduše, nije želeo da potvrdi da li će se raditi o čistom električnom modelu, ali se navodno nasmešio kada mu je postavljeno to pitanje.
Ikeda je priznao da druga generacija NSX-a nije bila finansijski uspešna. Međutim, Hondina perjanica je za kompaniju odradila neke druge stvari. Njen razvoj je japanskom proizvođaču pružio građenje dodatne ekspertize u kreiranju električnog automobila zabavnog za vožnju, naglasio je on.
Ipak, nije pružio bilo kakve dodatne detalje u vezi s tim šta možemo očekivati od treće generacije NSX-a, niti kada će ona stupiti na scenu, što znači da bismo mogli da budemo godinama udaljeni od nje.
Moguće je da Honda namerava da budući NSX zasnuje na Advanced Sports Car Conceptu, koji je debitovao 2007. Kolale su glasine da će dotična studija biti prevedena u serijsko vozilo za nekoliko godina, ali se to nije desilo. Honda HSV-010 GT trkač iz Super GT serije u Japanu, bio je nagoveštaj šta bismo mogli dobiti.
Acura nema električni model u svom portfoliju trenutno, sem što je na putu njena verzija Honde Prologue. Dotična luksuznija varijanta neće pristići pre kraja 2024, mada će oba vozila počivati na Ultium platformi General Motorsa i koristiće GM-ove baterije.
Vrele Gume