AktuelnoVesti

Genesis G70 Shooting Brake za evropsko tržište

2.16KPregleda

Lansiranje „shooting brake“ modela se možda čini kao (suviše) hrabar potez, posebno za marku poput Genesisa, koja je već sama po sebi pozicionirana u užu nišu.

 

U ova vremena, kupci su prosto „poludeli“ za SUV/krosoverima, ali bez obzira na „glad“ za profitom, neki proizvođači ipak „drže do sebe“, prkoseći aktuelnim trendovima. Jedan od njih je bez dileme Genesis, koji je za evropsko tržište pripremio G70 Shooting Brake. Doduše, na Starom kontinentu ljudi i dalje vole kvalitetne karavane, posebno kada dolaze u ovako atraktivnom izdanju.

 

 

Novajlija je primećen tokom testiranja na javnim putevima pre nekoliko dana, a Genesis je na svojoj Instagram stranici objavio „tizer“ zadnjeg dela. Doduše, linije su skrivene kamuflažom, ali zapremina prtljažnika je očigledno prilično izdašna.

 

Poput drugih automobila ovog tipa, osnovna ideja na kojoj počiva G70 Shooting Brake je praktičnost podignuta na viši nivo, ali budući da se radi o „shooting brake“ modelu, a ne običnom karavanu, to nije došlo u vidu žrtvovanja atraktivnog izgleda.

 

 

Sve oči će biti uprte u zadnji deo vozila, gde se zapravo dešava čitava „magija“ kada je o Shooting Brakeu reč. Novi G70 je u svakom slučaju automobil koji privlači pažnju, tako da dugački iskošeni krov s velikim spojlerom ni u kom slučaju ne razočarava. Tu je i interpretacija Genesisovog „Quad Lamps“ potpisa, koji takođe krasi „zadnjicu“.

 

Interesantno, spoljne dimenzije ostaju identične onima G70 sedana, ali prostor dostupan u prtljažniku raste za 40 odsto. Pored toga, praktični novajlija dolazi sa sklopivim naslonom zadnjih sedišta u odnosu 40:20:40, što omogućava prevoz većih predmeta.

 

 

Kao što je i očekivano, enterijer je praktično prenesen iz limuzine (ali uz širi centralni displej), baš kao i dizajn prednjeg dela, što naravno nije loše. Zapravo, Genesis nudi jedinstvenu opciju u segmentu u kojem dominiraju nemački modeli (Audi A4, BMW serije 3 i Mercedes-Benz C klase).

 

Korejci očigledno imaju ozbiljne namere kada je o evropskom tržištu reč, usuđujući se da uđu u nišu koja se smatra odavno zauzetom. Međutim, G70 bez dileme poseduje adute koji bi mogli da pomrse račune „Nemcima“.

 

 

S obzirom da je obelodanjen samo dizajn, još uvek nema oficijelnih podataka vezanih za pogonske sklopove, performanse i cene. Zdrav razum nam govori da će Shooting Brake deliti deliti motore i menjače s limuzinom, uključujući 2,2-litarski turbodizel, 2,0-litarski turbobenzinac i 3,3-litarski turbo V6. Kada je o performsama reč, za očekivati je da brojke budu veoma slične onima kojima raspolaže sedan, a isto se odnosi i na cenu.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery