AktuelnoVesti

Ferdinand Pih je smatrao da bi Alfa Romeo procvetala pod Volkswagenom

3.06KPregleda

Nedavne primedbe šefa Stellantisa, Karlosa Tavareza, da je Alfa Romeo često bila cilj „nepristojnih ponuda“ rivala, bacile su svetlo na pokušaj Volkswagena da ostvari kontrolu nad italijanskom markom 2018.

 

Naime, kontakt je ostvaren između VW-a i tadašnje matične Alfine kompanije, FCA, po naredbi Ferdinanda Piha.

 

Bivši „alfa i omega“ Volkswagena, često je izražavao divljenje prema Alfi, poput slučaja na Salonu automobila u Parizu 2011., kada je sugerisao da bi italijanska marka procvetala pod vođstvom nemačkog koncerna, otišavši čak toliko daleko rekavši da bi bila pod patronatom Porschea.

 

Do 2018., Pih nije govorio o poslovanju VW-a na svakodnevnom planu, ali je i dalje bio odlučan u nastojanjima da kupi Alfu. Njegovo ponovno interesovanje je usledilo nakon što je investiciona kompanija ADW Capital Management, dugogodišnji akcionar FCA, predložila da se Alfa izdvoji na sličan način na koji je to učinjeno s Ferrarijem.

 

Na Pihovu inicijativu, uspostavljen je kontakt između VW-a i Alfe Romeo juna 2018., kada se šef Volkswagena, Herbert Dis, sastao s budućim šefom FCA, Majkom Menlijem. Dis je smatrao da je njegova dužnost da se pridržava Pihovih zahteva, kaže neimenovani izvor ove priče.

 

Dis se interesovao da li je Alfa Romeo na prodaju, ali je dobio negativan odgovor. Razgovor je nastavljen, ali o drugim stvarima.

 

Ferdinand Pih je preminuo 25. jula 2019. u 82. godini života.

 

Vrele Gume

3 Komentara

  1. Sigurno bi procvetala ekonomski jer Nemacku autoindustriju guraju banke sa milijardama evra, pa tako nemaju problem kada im se desi dizelgejt ili propali projekti poput Tuarega I Patona koji su jako skupi,ali sta bi Alfa bila pod WV to je diskutabilno. Zanimljivo da je bas na kraju te 2018 WV bio najzaduzenija kompanija na svetu sa neverovatnih 141 milijardu evra, a medju prvih deset bio je i Daimler sa nesto manje od 140, ali i BMW sa, cini mi se, nesto ispod 130! Ko.panija FIAT nije vezana za banke (mada ima svoje) vec za sopstvena sredstva i delom drzavna i to je osnovni razlog zasto Alfa kojoj godinama „strucnjaci“ predvidjaju cak i gasenje opstaje, a FIAT bas u vreme cuvene krize 2008 kupuje Crajsler i, da nemacka vlada nije intervenisala, zamalo kupili Opel, a iz slicnog razloga nisu uzeli i Volvo automobile.

  2. Na sreću cele Planete to sa Alfom je propalo. Nemci su u dva rata razrušili i ukrali sve što se moglo uništiti i ukrasti sa okupiranuh teritorija, ali ipak nisu odmakli dalje od ružnog Poršea. Nemačka je najveći pljačkaš XX veka i Evropi, Aziji i Africi duguje više hiljada milijardi evra. Nažalost, bar još neko vreme, zaslugom bratske podrške američkih bandita, neće oštećenima isplatiti štete. A onda, moraće da isplati svaku paru. Moramo da se potsetim da su Nemci samo u Prvom sv. ratu iz Srbije odneli skoro sva crkvena zvona, a iz domaćinstava sve metalne alatke, escajge, šporet i sve drugo što je moglo da se upotrebi za proizvodnju oružja. Da ne pominjem ljudske živote, rudno blago, hranu, živu stoku i uništenje građevina i svih drugih infrastrukturnih objekata.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery