AktuelnoVesti

Dacia kaže da 78 odsto vozača ne želi bespotrebnu tehnologiju u vozilima

6.34KPregleda

Novo istraživanje koje je sprovela Dacia kaže da će se kupci radije odreći nepotrebne i suvišne tehnologije u automobilu zarad niže cene.

 

Studija, koja je uključila 2000 vozača iz Velike Britanije, utvrdila je da 76 odsto vozača smatra da višak tehnologije u automobilu može da odvraća pažnju, dok bi se 61 odsto pre odlučilo za vozilo niže cene, koje je opremljeno samo neophodnom tehnologijom.

 

Istraživanje je takođe pokazalo da trećina vozača smatra da je previše tehnologije uključeno u automobile, dok 69 odsto kaže je ona postala prekomplikovana. Ukupno, 78 odsto anketiranih kaže da u vozilu žele isključivo tehnologiju koju smatraju upotrebljivom i korisnom.

 

Parking senzori, DAB radio, Bluetooth i zadnja kamera su među najkorišćenijim i najpoželjnijim stvarima u automobilu.

 

Studija je usledila nakon što je šefica proizvodnje Dacije, Andrea Gvinea, na nedavnom Salonu automobila u Minhenu rekla da će rumuska firma zadržati cene niskim zaobilazeći „bespotrebne“ tehnologije.

 

„Kupci nisu spremni da plate dodatno za naprednu tehnologiju“, rekla je ona. „Ne žele stvari koje im nisu od koristi. Strategija naše marke je da fokus stavi ono suštinsko, a da ne bude dosadna; želimo da imamo esencijalne stvari na ’kul’ način.“

 

U Renaultovoj niskobudžetnoj filijali takođe kažu da neće biti u poteri za „zvezdicama“ na Euro NCAP testiranjima, ali će zadržati reputaciju proizvođača priuštivih automobila, koji su u skladu sa sve strožom regulativom.

 

„Možemo držati korak s tehnologijom“, kaže Gvinea, „ali uvek jednim okom gledamo na cenu.

 

Uvek obraćamo pažnju na balans kada biramo koje ćemo sisteme implementirati u automobile. Nemamo suviše komplikovane ili beskorisne stvari, jer ne želimo da trošimo novac na njihov razvoj i shodno tome povećamo cenu vozila.“

 

Prošlog meseca, Dacia je objavila da će novi Duster, koji treba na scenu da stupi 2024. pratiti istu strategiju, nudeći „veoma dobar odnos cene i opreme“, uprkos uvođenju hibridnog pogona.

 

Vrele Gume

2 Komentara

  1. Svaka cast. Tako treba.
    Sta ce mi distronik, senzori za pracenje trake, ako ja nisam u mogucnosti da samostalno pratim saobracaj? To znaci da treba da stanem na parkingu i odmorim ili pustim nekog drugog da vozi.
    Autonomna voznja je zabluda. Kad hocu da se autonomno vozim – ja pozovem taksi i samo sednem, on me odveze gde ja hocu. A ni parking ne moram da trazim, cak ni gorivo ne sipam.
    Usput…sinoc videh srebrni Sandero Stepway, bas dobro izgleda, kao nekakav 2008, a ne Dacia. Ozbiljno sam poceo da razmatram neki njihov model sa Eco-G motorom, obzirom da se u narednih 6 meseci ocekuje skok nafte na 120usd/barel. To u prevodu znaci da ce benzin prebaciti 200din/litar.

    1. Bravo! Sve si rekao i sve je tačno. Gomilu nepotrebnih stvari ubacuju samo da bi cena išla gore, a u suštini nema pomaka na temu motora ili drugih stvari koje su najbitnije. „Ako želim masažu onda idem kod masera, ne treba sedište to da radi“ a košta kao lični maser na deset godina.

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery