
Dacia evropskim Bigsterom odgovara napadu iz Azije
Dacia Bigster je i zvanično stigla u Srbiju.
Ako pogledate dimenzije, videćete da Bigster zapravo ide do C-SUV segmenta. Sve je to po nekoliko, centimetara duže šire i više nago kod Dastera, ali mnogo malih pomaka , čine jedan veliki pomak u kvalitetu, posebno kada je reč onome što dobijaju putnici u kabini. A dobijaju, pored zaista komfornog prostora, i prtljažnik od 702 litara, što je najveća zapremina u klasi.
Instrument tabla je potpuno digitalizovana, dijagonale 7 ili 10 inča, a centalni dispelej osetljiv na dodir je dimenzija 10.1 inča. Popularno nazvani „Copper“ ili bakar detalji daju radnom mestu vozača ali i spoljašnjosti , onu prepozantljivu jedinstvenost u moru bezličja auto industrije. A tu su i neodoljivo šarmantni you clip detalji
Premijera pod haubom: Hibrid 155, bojka označava konjske snage naravno. Osnovu čini četvorocilindarski atmosferski benzinac sa 109 ks, sa dva elektromotora: jedan je od 50 ks + stater generator. Baterija koja podržava raspolaže se 1.4 kwh. Elektrfikovani „Dog“ automatski menjač ima 4 stepena prenosa za sus motor i dva za elektromotor. Ukupni obrni momet je 230 Nm uz elektro asistenciju nudi izvanrednu elastičnost. Do stoke stiže za 9.7 sec uz najveću brzinu od 180 km na čas.
Porošnja se kreće u zoni od 4.5 do 3.7 litara na 100 km.
Pogonsku porodicu upotpunjuje Bigster mild hibid 140 standardizovan u verziji sa pogonom na TNG, kao i mild hybrid 130 sa 4×4 pogonom i 130 KS.
Volim kada kod Dacie čujem premijum pojmove: akustičko vetrobransko staklo, debelje staklene površine dodana zvučna izolacija motora…
A vozi se … najbolje je objasnio naš urednik na prvoj promotivnoj test vožnji u Provansi.
Cene se kreću od 22.900 evra za standardni mild hibrid do 32.900 za najprestižniji hibrid.
BONUS: DACIA BIGTSER NA FRUŠKOJ GORI