Pre nekog vremena je tjuning kompanija G-Power predstavila svoju verziju nove generacije modela BMW M5, a nedavno je taj model podvrgnut Dyno testu.
U zvaničnim podacima stoji da, od strane kompanije G-Power, tjunirani model BMW M5 sa Stage 3 paketom razvija impresivnih 789 konjskih snaga (800 PS/589 kW) i 980 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, ovaj bavarski super sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu veću od 335 km/h.
Sa ovim performansama, verujemo da se ovaj BMW M5 ne bi ustručavao da odmeri snage na pravoj liniji sa mnogim modernsm super automobilima. Međutim, sve ovo dolazi po izuzetno velikoj ceni, te će ljudi koji žele da njihovog bavarskog ljubimca tjunira kompanija G-Power morati da izdvoje čak 22.500 evra. Za taj nova coni dobijaju modifikovane turbo punjače, titanijumski izduvni sistem sa završecima izrađenim od ugljenikovih vlakana i tjuning ECU-a. Za sve to se plaćaju i troškovi instalacije.
Onima kojima je to previše, G-Power nudi i nešto slabije tjuning pakete za twin-turbo V8 agregat radne zapremine 4,4 litara koji je zapravo srce modela BMW M5. Stage 2 paket, na primer, razvija 739 konjskih snaga (750 PS/551 kW) i 920 Nm obrtnog momenta, dok sa Stage 1 paketom gore pomenuti agregat razvija 690 konjskih snaga (700 PS/ 515 kW) i 840 Nm obrtnog momenta. Poređenja radi, da podsetimo, fabrički model razvija 592 konjske snage (600 PS/441 kW) i 750 Nm obrtnog momenta.
G-Power ovaj model može opremiti i Venture RR haubom, novim prednjim spliterom, zadnjim difuzorom i spojlerom, novim felnama, ali i specijalnim nalepnicama i logooima.