AktuelnoEco GreenVesti

Audi zaustavlja razvoj motora s unutrašnjim sagorevanjem

4.7KPregleda

Audi trenutno ima impresivan portfolio motora s unutrašnjim sagorevanjem, uključujući 4,0-litarski twin-turbo V8 sa 600 ks, koji je zadužen za pogon RS 6 Avant superkaravana, da ne spominjemo atmosferski V10 u R8.

 

Međutim, po šefu kompanije, proizvođač iz Ingolštata neće više razvijati pogonske agregate koji koriste fosilna goriva, i ne samo to, već će ih postepeno isključivati iz upotrebe, zamenjujući ih električnim jedinicama.

 

U intervjuu za Automobilwoche, izvršni direktor Audija, Markus Disman, potvrdio je ovu odluku. „Nećemo više razvijati nove motore s unutrašnjim sagorevanjem, ali ćemo prilagoditi postojeće jedinice novoj ekološkoj regulativi“, rekao je on.

 

Disman se osvrnuo na sve veće izazove u dostizanju novih standarda: „EU planira uvođenje još strože Euro 7 regulative, što predstavlja ogroman tehnički izazov dok u isto vreme ne donosi mnogo benefita za životnu okolinu. To će u velikoj meri ograničiti motore s unutrašnjim sagorevanjem.“

 

Kao deo širokog zaokreta VW grupe ka elektrifikaciji, delimično preduzetog u okviru nagodbe povodom dizel skandala, Audi namerava da u ponudu stavi 20 EV modela u narednih 5 godina. E-tron krosover i sportska limuzina e-tron GT, već su uključeni u igru, dok će električna verzija Q4 uslediti kasnije ove godine. Prethodno, Disman je potvrdio da će A4 i A6 do 2030. postati čisto električni modeli. Generacije koje budu pristigle do tada, koristiće adaptirane verzije aktuelnih Audijevih motora.

 

U čast jedne ere, Audi planira da kao poslednji pozdrav lansira ultraluksuzni A8 Horch, s legendarnim W12 motorom.

 

Vrele Gume

3 Komentara

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery