S propašću 4C, Alfi Romeo trenutno nedostaje istinski sportski automobil u ponudi, ali šef italijanske marke, Žan-Filip Imparato, sugeriše da bi to moglo da se promeni u budučnosti.
Naime, po njemu su izvesni modeli ograničenih serija u razmatranju. „Za sada, orijentisan sam na kreiranju vrednosti, cenovnoj moći i rezidualnoj vrednosti, ali u isto vreme, mi radimo na potencijalnom (ili više njih) jedinstvenom projektu. Imamo tako mnogo ideja“, kaže on. Imparato je spomenuo Duetto i Tipo 33, kao moguće insipiracije.
„Ne mogu predstaviti bilo šta konkretno za sada, ali mogu reći da ne zaboravljam na našu prošlost i našu strast. Fokusiran sam na poslovanje, a slon u sobi je elektrifikacija. Moramo imati ispravne prioritete na talonu, ali u i sto vreme mi radimo paralelno na ovim projektima.“
Proizvodni plan Alfe Romeo za 2018 je uključivao predstavljanje GTV i 8C do 2022. Međutim, italijanski proizvođač je otkazao ove modele nakon spajanja FCA i PSA u Stellantis.
GTV je trebalo da bude elegantan kupe, navodno s hibridno asistiranim 2,9-litarskim twin-turbo V6, snage preko 600 konja. Bilo je i glasina o kabriolet varijanti koja bi se eventualno pridružila ponudi.
8C je zamišljen kao superautomobil s monokokom od ugljeničnih vlakana. Elektromotor bi bio instaliran na prednju osovinu, a iza vozača bi počivao twin-turbo motor. Ukupna snaga je trebalo da bude preko 700 konja, verovatno čitavih 800.
Proizvodni plan je takođe uključivao zamenu za Giuliettu i krosover pozicioniran ispod Stelvija. Oba ova modela su bila predviđena da stupe na scenu ove godine, mada za sada ništa od toga.