Online plus

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

1.07KPregleda

Top Ten među muškarcima

Mada su automobili za većinu ljudi „muška stvar“, to baš i nije tako. Brojne su pripadnice lepšeg pola koje uživaju u „vrelim gumama“, „režanju“ ispod haube i silovitim ubrzanjima. Ipak, u velikoj meri automobilska industrija pripada muškarcima, i to srazmerno porastu cenovne etikete na automobilu

Po istraživanju koje je naručio „MarketWatch“ a izveo „Edmunds“, procenat vlasništva automobila po polovima pokazuje da žene naginju ka tome da budu „senzibilnije“ kada je kupovina automobila u pitanju. Čak i brendovi koji su najpopularniji među damama poput Minija, Hyundaija, Fiata i Mitsubishija (u SAD) imaju više vlasnika među pripadnicima „snažnijeg“ pola.

Indikativno je da su automobili koji su procentualno u najvećoj meri u vlasništvu muškaraca sa šestocifrenim cenovnim etiketama, s tim što se neki približavaju i sedmocifrenim. „Marke sa visokim procentom muških vlasnika naginju ka tome da budu orijentisane ka performansama“, rekla je Džesika Koldvel, analitičarka iz „Edmundsa“. Ona je dodala: „Žene su pragmatičniji kupci“.

Ovo ne iznenađuje, mada izgleda stereotipno. „Dečaci“ su „u ljubavi“ sa skupljim automobilima i spremniji su da potroše visoke sume za automobile. Naravno, uvek ima izuzetaka, ali podaci koji su izvučeni iz 10 miliona registracija jasno govore da „dečaci vole njihove igračke“. Pred nama je deset marki automobila koje su izraženo „muške“.

10. Tesla
Marka nazvana po našem naučniku zaokružuje prvih deset proizvođača omiljenih među muškarcima. Pripadnici „snažnijeg“ pola poseduju 83 odsto ovih automobila. To ne čudi, jer Teslu takođe odlikuje vrhunska tehnologija koja je u većoj meri u sferi muškog interesovanja nego ženskog.

9. Rolls-Royce
Sa 84 odsto muškog vlasništva, Rolls-Royce je deveti po redu brend u kojem dominiraju muški vlasnici, mada je izjednačen sa sledeća dva predstavnika.

8. Maserati
Sa takođe 84 odsto muškog vlasništva, Maserati je osmi među „mačo“ markama. Sa lansiranjem novog, pristupačnijeg Ghibli sedana, sledeće godine bi procenat mogao da se promeni.

7. Ram
Kamioneti se generalno smatraju „najmuškijim“ među četvorotočkašima, mada među svim kupcima Rama su 84 odsto muškarci. Neko bi očekivao da to bude još izraženije, jer Ram u ponudi nema konvencionalne modele, a sama marka u najvećoj meri privlači muškarce.

6. Lotus
Britanski „legalni trkači“ za bedžom Lotusa zauzimaju šesto mesto među najomiljenijim muškim brendovima sa 86 odsto udela „snažnijeg pola“. Kod Lotusa se sve vrti oko performansi, od osnovnog Elisea pa do moćnih Exigea i Evore.

5. Fisker
Mada je prekinuta proizvodnja, od svih prodatih Fiskera, 87 odsto je završilo u rukama muškaraca. Ovo možda pomalo iznenađuje, jer Karmu odlikuju mnoge osobine koje su privlačne ženama: mala potrošnja, prirodni materijali enterijera, čiste, tečne linije…

4. Aston Martin
Čak i sa gradskim „mališanom“ Cygnetom (koji je formalno ukinut), Aston Martin se i dalje veoma visoko kotira među muškarcima, i četvrti je na listi sa 88 odsto vlasništva.

3. Ferrari
Čuveni italijanski proizvođač zaokružuje prvih tri sa 92 odsto muških vlasnika. Kao i mnogi drugi proizvođači na listi, i Ferrari je poznat po proizvodnji ekskluzivnih, skupih performantnih modela, tako da rezultat uopšte ne iznenađuje.

2. McLaren
Mada je mnogo manja kompanija od Ferrarija, McLaren deli sličnu „demografiju“ – 93 odsto četvorotočkaša ove marke pripada muškarcima, i kao kod Ferrarija, nedostatak „konvencionalnih“ modela je razlog ovakvog procenta.

1. Lamborghini
Šampion među muškarcima je – Lamborghini, koji je zapravo izjednačen sa McLarenom sa 93 odsto vlasnika muškaraca. Ovo je samo pečat na činjenicu da su moć i prestiž glavni parametri za muškarce kada biraju automobil za sebe.

Top Reviews

Video Widget

gallery