Ništa od velikih očekivanja, osveženi VW Touareg doneo samo novu šminku i cenu blizu 100.000 evra
Sada je to već potpuno izvesno, veliki proizvođači su kada je u pitanju obnavljanje game klasičnih modela potpuno izgubili i dah i što je gore ambiciju za dalja tehnička unapređenja modela.
Više nego očigledno: osveženi VW Touareg donosi novine gotovo jedino u sektoru opreme koja se može implementirati u EV modele
Kada proizvođač za treću generaciju svih vrlo uspešnog modela u „head news“ stavi kao najvažnije da VW Touareg stiže sa novim Matrix X.Light HD LED farovima, koji su povezani tankom osvetljenom trakom i osvetljenim zadnjim logom, potpuno je jasno da od suštinskog unapređenja modela nema ništa.
Ako tome u saopštenju doda da svako prednje svetlo ima 19.200 mikro-dioda i može da projektuje interaktivni svetlosni „tepih” u mraku, saznajemo i koja će svetla dobiti novi VW EV modeli.
Dalje je sve već klasika PR obraćanja, za one koji ne mrze da lupom traže nove detalje, pa recimo prednji branik ima aerodinamičniji oblik sa istaknutim usisom, prednja maska je takođe prerađena, dok zadnja svetla dobijaju novu grafiku.
Da se naježiš: Touareg je prvi model u Evropi koji ima osvetljen zadnji logo.
Zato kabina ostaje uglavnom ista, ali sa naprednijom tehnologijom glasovne kontrole i bežičnim Android Auto i Apple CarPlay sistemom.
I nešto bez čega se ne može: Touareg je iz doplatu dobio senzor opterećenja na krovu koji može da detektuje ugrađenu krovnu kutiju.
Dalje ide čista naučna fantastika tipa, da u skladu sa težinom kutije VW Touareg automatski podesi elektronski sistem kontrole stabilnosti, a vešanje je poboljšano za maksimalnu udobnost i optimalne performanse.
Nova boja Silicon mat siva Silicon dostupna je ekskluzivno za Touareg R e-hibrid i Touareg R-Line, dok tradicionalna R Lapis plava metalik boja ostaje.
Više o plavoj lapis boji i njenoj upotrebi u Srbiji, na Kosovu i Metohiji pre sedam vekova pogledajte OVDE.
Uz doplatu, Touareg R može biti opremljen alu felnama od 22 inča „Estoril“, a za sve modele postoji i nova Chilli Red metalik boja.
Što se pogona tiče, osim jače baterije u hibridi ništa novo takođe: 3,0-litarski V6 turbobenzinski sa 340 ks, dva 3,0 V6 turbodizela sa 231 ks i 286 ks i dva 3,0 V6 plug-in hibrida sa 381 ks i 462 ks. Snažniji sa elektromotorom, 8-stepenim automatskim menjačem i baterijom od 17,9 kWh sa električnim dometom od 47 km.
Sve u svemu, kako stvari stoje, VW Touareg ostaje i dalje izuzetan automobil uz osećaj da će najnovije na „novom“ biti značajno viša cena. Touareg u Nemačkoj startuje od 69.200 evra, dok će snažniji hibrid biti dostupan po ceni od čak 93.870 evra.
BONUS VIDEO: Mrzi nas da tražimo, pronađite sami koja je razlika između „novog“ i starog VW Touarega