Bugatti je napunio knjige porudžbina za Chiron i Bolide, što znači da može da počne da razmatra šta dalje.
Mate Rimac, šef novoformirane kompanije kaže: „Najlakša stvar za nas bi bila da stavimo Bugattijev logo na Neveru i kažemo to je to. Međutim, ja sam bio protiv toga. Ja jesam fan električnih automobila, ali Bugatti još neko vreme treba da koristi motore s unutrašnjim sagorevanjem. Ipak, biće razvijen tako da bude finansijski validan.“
Rimac novi Bugatti opisuje kao „temeljno elektrifikovan“, ali uz upotrebu „veoma atraktivnog motora s unutrašnjim sagorevanjem“. Nema informacija o radnoj zapremini i postavci cilindara.
Ovi navodi su u skladu s Rimčevim ranijim izjavama u vezi s budućnošću Bugattija. Prošle godine, on je priznao da je novi model u razovju oko godinu dana, nagovestivši da bi bogati klijenti mogli da dobiju uvid o čemu se radi tokom 2022. Mi, koji nikada nećemo moći da kupimo Bugatti, moraćemo da sačekamo na premijeru, zakazanu za 2024.
Rimac očekuje da će javnost biti „zapanjena“ novim Bugattijem. On kaže da će novajlija posedovati karakteristike koje do sada nisu bile viđene na jednom serijskom automobilu.
Oblik novog Bugattija je takođe misterija, mada ne mora nužno da bude reč o modelu sa središnje pozicioniranim motorom. Rimac je otvoren za mogućnost kreiranja kupea s dugačkom haubom ili krosover. Budućnost marke takođe uključuje i čisto električni model, koji Rimac želi da predstavi pre isteka ove decenije.
Rimac i Bugatti su se spojili prošle godine, s tim što Porsche poseduje 45 odsto udela u novoformiranoj kompaniji.
Vrele Gume