AktuelnoOnline plusVesti

Toyota Hilux GR Sport

2.34KPregleda

STIL I PERFORMANSE NADAHNUTI RELIJEM

 

Toyota Hilux je jedna od legendi relija „Dakar“ i apsolutni pobednik najteže trke na svetu. Uspeh koji je TOYOTA GAZOO Racing tim postigao u ovom ekstremnom takmičenju inspirisao je stvaranje verzije Hilux GR SPORT, nove perjanice Hilux game pik-ap vozila.

 

 

 

 

 

 

Hilux GR SPORT je dizajniran kako bi privukao pažnju onih kupaca čiji aktivni stil života prevazilazi svakodnevnicu, dajući im idealno vozilo za avanturistička putovanja i sportske aktivnosti. Toyota je predstavila specijalna poboljšanja sistema oslanjanja koje pruža još bolje iskustvo u vožnji, s povećanom kontrolom, boljim odzivom i osećajem prianjanja. Mnogobrojni ekskluzivni detalji spoljašnjeg i unutrašnjeg dizajna osnažiće privlačnost vozila.

 

 

GR SPORT istovremeno dobija značajna unapređenja koja su već predstavljena na novom Hiluxu, pružajući najbolje iskustvo vožnje do sada.

 

 

Njegove svetski poznate terenske sposobnosti  da „ide bilo gde“ dobile su nov kvalitet, potpomognut automatskim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem i aktivnom kontrolom proklizavanja točkova. Ujedno, izuzetna upravljivost i udobnost u vožnji na putu omogućeni su unapređenjem sistema oslanjanja i dodatnim rešenjima za smanjenje buke i vibracija.

 

 

Vozač TOYOTA GAZOO Racing tima, višestruki šampion sveta u kros-kantri reliju i četvorostruki pobednik “Dakara”, Nasser Al-Attiiah, prokomentarisao je novi Hilux GR SPORT: „Toyota Hilux poznata je po legendarnoj reputaciji čvrstine i pouzdanosti. Ovo važi ne samo za naš trkački automobil, već i za serijske modele, uključujući GR SPORT. Ova nova varijanta, koja je inspirisana našim kultnim “Dakar” trkačkim automobilima, omogućava još viši nivo vozačkog iskustva, kako na putu tako i van njega. Ona zaista predstavlja duh naših trkačkih automobila, donoseći deo ‘Dakara’ kupcima širom sveta”.

 

Unapređen sistem oslanjanja

 

Ključna karakteristika unapređenog sistema oslanjanja jeste uvođenje novih monotube amortizera s jednom komorom (cilindrom), kao i opruga, napred i nazad. Konstrukcija s jednom komorom stvara veću površinu klipa kako bi se postigao bolji učinak prigušenja, s bržim odzivom i boljim odvođenjem toplote. Takođe, prilikom vožnje u teškim uslovima pomaže i u održavanju kvaliteta ulja unutar cilindra amortizera.

 

Prednje spiralne opruge su ojačane, a, kao i novi amortizeri, obojeni su u crveno kako bi se istakao izuzetan karakter Hiluxa GR SPORT. Ove promene su poseban dodatak nadogradnjama ogibljenja koje su ranije već primenjene na novom Hiluxu, uključujući i poboljšane zadnje lisnate opruge i nove čaure. Rezultat je pouzdanost koja uliva poverenje u zahtevnim uslovima za vožnju.

 

 

 

 

U poređenju sa standardnim Hiluxom, ove izmene pružaju značajna poboljšanja u karakteristikama upravljanja, uključujući manju snagu potrebnu prilikom upravljanja, precizniji odziv na ugao upravljanja, bolje performanse na pravcu, mirnu vožnju, kao i uverljiv osećaj kretanja i prianjanja zadnjih točkova.

 

 

Novi raspored takođe značajno doprinosi udobnosti u vožnji, s brzim prilagođavanjem na visokofrekventne vibracije i povećanom sposobnošću prigušenja čime se kontroliše neželjeno kretanje karoserije i eliminiše efekat udaraca sa puta.

 

Beskompromisne performanse

 

GR SPORT ima moćni 2,8-litarski motor, predstavljen u ponudi za 2020. godinu.  Isporučuje 204 KS/150 kW i 500 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa šestostepenim automatskim menjačem. Ekskluzivno u verziji Double Cab, GR SPORT zaržava impresivne mogućnosti Hiluxa za transport tereta, koje su među najboljim u klasi: ima nosivost od jedne tone i mogućnost vuče prikolice sa kočenjem do 3,5 tone.

 

U GR SPORT stilu

 

Stilska rešenja iznutra i spolja naglašavaju poseban karakter modela Hilux GR SPORT.

 

Crna prednja maska ima jedinstvenu mrežastu rešetku stilizovanu u obliku slova G, i dobila je istaknutu centralnu horizontalnu lajsnu sa klasično postavljenim imenom TOYOTA, umesto znaka brenda. Ova izmena, inspirisana nasleđem, upućuje na znak četvrte generacije Hiluxa iz ranih 1980-ih. Snažan dizajn prednjeg dela naglašen je novim, većim okvirima prednjih svetala za maglu. Aluminijumski naplaci od 17 inča,  kontrastno crno-sive boje imaju mašinsku završnu obradu, i opremljeni su pneumaticima za sve terene. Tema sa crnom bojom je proširena i na kućišta retrovizora, bočne pragove, blatobrane, kao i na ručke vrata tovarnog prostora, čime je dobijen skladan kontrast prema jarko crvenim amortizerima. Postavljena je i diskretna oznaka GR SPORT.

 

 

 

 

Kabina je dobila nova, sportska prednja sedišta u kombinaciji crne kože i sintetičkog antilopa, s crvenim perforacijama i kontrastnim štepovima. Oznaka GR SPORT je postavljena na naslonima sedišta, pastosnicama od tepiha, zatim na dugmetu za pokretanje i animaciji na ekranu s informacijama. Vozač može da koristi komande za manuelni izbor stepena prenosa, a ugrađene su i aluminijumske sportske pedale. Izgled je poboljšan ukrasnim umecima u stilu karbonskih vlakana, zatim ukrasnom crvenom linijom po širini instrument table i plavim osvetljenjem obloge vrata.

 

 

 

 

Specifikacija opreme zasnovana je na Hiliuxovom paketu High-grade, i obuhvata LED farove i objedinjena svetla, pametan ulazak u vozilo i startovanje pritiskom na dugme, uz dvozonski klima uređaj, kontrolu za pomoć pri spuštanju i automatski diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

 

Novi Hilux GR SPORT stiže u prodajne salone širom Evrope na leto 2022. godine.

Top Reviews

Video Widget

gallery