AktuelnoVesti

Koenigsegg Regera (neočekivano) postavila rekord staze (VIDEO)

2.99KPregleda

Koenigsegg Regera je postavila rekord na stazi koja se ne čini kao njeno „prirodno stanište“.

 

Da je u pitanju neki dugačak pravac ili možda oval, ovako nešto bi bilo očekivano, međutim, švedski hiperautomobil je na vijugavoj Ring Knutstorp stazi u Švedskoj nadmašio „pero-laku“ konkurenciju.

 

Koenigseggov tim se našao na stazi jer je ona blizu proizvodnog pogona, te odlučio da se upiše u istoriju. Mada bismo voleli Regeru da vidimo kako ruši rekord na Nirburgringu, ovaj video će za sada zadovoljiti naše apetite.

 

Kao što znamo, Koenigsegg Regera nije običan superautomobil. Zapravo, Koenigsegg je naziva „megaautomobilom“ zbog činjenice da isporučuje 1MW, odnosno ukupno 1.521 ks. Pogonski sklop čine twin-turbo V8 radne zapremine 5,0 litara i tri elektromotora. Dakle, jasno je da ovde imamo posla s vrhunskim inženjeringom.

 

Da bi stvari bile još interesantnije, Koenigsegg Regera ne poseduje menjač. Elektromotori odrađuju posao pri nižim brzinama uz pomoć jednostepenog prenosa i spojnice koja angažuje SUS motor kako brzina raste.

 

Regera je kreirana da pruži vrhunski komfor, što postavljanje rekorda čini još impresivnijim. Kristijan fon Kenigseg kaže da njegova kompanija proizvodi takođe i lakše automobile, orijentisanije na stazu, koji bi odradili još bolji posao.

 

Ring Knutstorp u svom istorijatu ima upisane sve uobičajene „dežurne krivce“. Ova staza favorizuje okretne automobile, koji se ne oslanjaju na vertikalni aerodinamički pritisak da bi ostvarili idealno prijanjanje. Koenigsegg Regera je pred sobom imala zadatak da nadmaši imena kao što su McLaren Senna, BAC MONO, Caterham R500 i McLaren 600LT. Dakle, svi navedeni modeli su namenski kreirani za vrhunske rezultate na stazi, s ogoljenim enterijerima. Sve to uspeh luksuznog, hibridnog grand turera čini impresivnijim.

 

 

Vrele Gume

1 Komentar

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery