Priznanja uključuju dve nagrade „Najbolji od najboljih“ i 15 nagrada „Pobednik“
Hyundai Motor Company osvaja 17 nagrada za dizajn, uključujući dve nagrade „Best of Best“ (“Najbolji među najboljim”) i 15 naziva “Winner” (“Pobednik”), koje dodeljuje Red Dot Award: Dizajn brendova i komunikacija za 2021. (Brands & Communication Design 2021), čiji je domaćin nemački Design Zentrum Nordrhein Westfalen.
Red Dot je prepoznao novu kampanju Hyundai Motor kompanije pod nazivom „Little Big e-Motion“ kao “Najbolju među najboljim” u kategoriji Film i animacija. Video zapis kampanje pokazuje kako mini automobil opremljen tehnologijom Adaptive Vehicle Control (EAVC) pomaže mladim pacijentima da pređu iz bolničkog kreveta u sobu za lečenje. Video je takođe dobio srebrnu nagradu za oglašavanje na festivalu u Njujorku 2021.
Red Dot je takođe nagradio „Hyundai EV infotainment sistem – Jong -e“ dizajn teme primenjen na IONIQ 5 kao najbolji od najboljih u domenu interfejsa i korisničkog iskustva, što je prva pobeda kompanije u ovoj kategoriji.
Sistemski grafički korisnički interfejs (GUI) sistema Jong-e nudi različita podešavanja unutrašnjeg ambijenta, poput mekih, delikatnih i bujnih preliva boja sa parametarskim elementima dizajna piksela poput onih koji se koriste za spoljna svetla na modelu IONIQ 5. Sistem objedinjuje ekološki koncept EV-a i identitet brenda Hyundai Motor. Reč „Jong-e“ na korejskom znači „papir“.
Pored toga, Hyundai Motor je potvrdio svoju konkurentsku prednost u dizajnu robnih marki osvojivši 15 nagrada pobednika u sedam kategorija, uključujući film i animaciju, interfejs i korisničko iskustvo, prostornu komunikaciju, aplikacije, oglašavanje, onlajn i digitalna rešenja.
Pobednici u kategoriji Film i animacija su i video zapis Hyundai Motor-a „Ovo smo mi“ koji prikazuje nadu i solidarnost u prevazilaženju COVID-19 i bioskopski film „Ja sam glavni“ koji poziva na globalnu odgovornost u pokretanju sveta na održiv način.
Pobednici u kategoriji Interfejs i korisničko iskustvo su „Hyundai Infotainment Sistem-Akua Theme Design“ i Hyundai Motor-ova platforma za pametne televizore „Channel Hyundai“. Pobednici u kategoriji aplikacija su „Channel Hyundai“, Hyundai-eva aplikacija za povezivanje „Bluelink“ i personalizovana mobilna aplikacija za životni stil i usluga brenda Genesis „My Genesis“.
Nagrada Red Dot je druga globalna nagrada za dizajn koju osvajaju „Hyundai Infotainment Sistem-Akua Theme Design“, „Channel Hyundai“ i „Bluelink“, nakon iF nagrade za dizajn 2021 ranije ove godine. Takođe je značajno da je „Channel Hyundai“ pobedio u četiri različite Red Dot kategorije, uključujući dizajn interfejsa i korisničkog iskustva, aplikacije, mreže i digitalno rešenje.
Pobednici u kategoriji prostornog dizajna su „Hyundai Motorstudio Busan“, „Centar za obuku Hyundai Motor Group“, „Hyundai EV Station Gangdong“ i „Hyundai Cheonan Global Learning Center“, koji su nagrađeni za pružanje novih korisničkih iskustava kroz prostorni dizajn.
Pobednici u kategoriji Oglašavanje su „OOH & Ambient for London Eye“, kampanja za brend IONIQ održana prošle godine u svetski poznatom London Eye -u, i „H2U (Hydrogen to you)“, kampanja koja promoviše mogućnosti održive energije vodonika .