Volkswagen je objavio da će predstaviti ID.5 GTX na IAA 2021. u Minhenu. Reč je o prvom električnom SUV kupeu ove nemačke marke.
Međutim, premijera neće biti „kompletna“, jer će izložbeni primerak biti „kamufliran“.
Najnoviji model nemačkog proizvođača počiva na Modular Electric Drive Matrix platformi, poznatijoj pod nazivom „MEB“. Dolazi s dva elektromotora i pogonom na sve točkove.
Uz činjenicu da je ovo prvi električni kupe SUV Volkswagena, novajlija takođe poseduje Car2X komunikacionu tehnologiju, koja vozilu omogućava da komunicira s infrastrukturom ili slično opremljenim automobilima. Naravno, ažuriranje kroz „etar“ je takođe dostupno, tako da je sasvim jasno da je Tesla uradio nekoliko pravih stvari za automobilsku industriju.
ID.5 GTX mehaničku platformu deli s ID.4 GTX, što znači da možemo očekivati bateriju od 77 kWh i izlaznu snagu od 300 konja, uz sprint do „stotke“ za 6,5 sekundi. Mada nije „rekorder“ po pitanju brzine, GTX je više nego solidan po pitanju performansi. Maksimalna brzina iznosi 180 km/h.
Treba istaći da je maksimalna brzina ID.4 GTX-a elektronski ograničena, baš kao što je slučaj s ID.4 i ID.3 (160 km/h), što je urađeno da bi se sačuvao domet. Međutim, kod GTX modela je bilo neophodno „otključati“ još par desetina kilometara na čas, jer se prosto radi o prestižnijem modelu. U svakom slučaju, čak i na nemačkim autobanovima, reč je o sasvim solidnoj brzini.
Mada je Volkswagen konzervativan oko pružanja prevelikog broja detalja u vezi s performansama ID.5 GTX, kompanija je projektovala WLTP autonomiju do 497 kilometara. Poređenja radi, ID.4 GTX može da prevali do 480 kilometara.. ID.4 s istom baterijom ima domet do 500 kilometara zbog manje mase i redukovane snage.
Više detalja u vezi s novim VW-ovim elektromobilom ćemo saznati u Minhenu sledećeg meseca.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
[…] Izvor: Vrele Gume […]