Nakon predstavljanja novog 308 u martu, znali smo da je samo pitanje vremena kada će se u igru uključiti i SW karavanska varijanta.
Sada, kada Peugeot ubrzano usvaja koncept električne mobilnosti, ljubitelji dizela će i dalje biti u prilici da priušte 308 SW kakav žele.
Poput hečbek verzije, 308 SW je dostupan uz dve „plug-in“ hibridne konfiguracije – 225 e-EAT8 i 180 e-EAT8. Takođe, u ponudi su tri benzinske verzije – PureTech 110 BVM6, PureTech 130 BVM6 i PureTech 130 EAT8, uz dva BlueHDi dizela, oba sa 130 konja i manuelnom ili automatskom transmisijom.
PHEV modeli takođe nude čisto električnu autonomiju do 60 kilometara (po WLTP-u), dok baterija može biti u potpunosti napunjena za ispod dva časa uz pomoć opcionog punjača od 7,4 kW.
S aspekta estetike, novu varijantu krasi sportski stajling s oštrim zadnjim delom, gde počiva zadnja signalna grupa u LED tehnologiji prepoznatljivog Peugeotovog dizajna. U međuvremenu, dostupne kolor opcije uključuju Avatar plavu, Elixir crvenu, biserno belu, Banquise belu, Artense sivu, Platinum sivu i Perla Nera crnu.
U smislu praktičnosti i efikasnosti, novi 308 SW prosto blista. Aerodinamički je optimizovan s koeficijentom otpora vazduha od 0,277, što doprinosi redukovanju potrošnje goriva i emisije ugljen-dioksida. Zapremina prtljažnika iznosi 608 litara, s dve pozicije poda, a uz položen naslon zadnje klupe, otvara se koristan prostor od 1.634 litra.
Kabinski prostor krasi i novi, kompaktni volan, isti kao kod hečbek modela, a tu su i 10-inčni displeji instrumentacije i info-zabavnog sistema.
Što se tiče aktivne bezbednosti, 308 SW može da se pohvali najnovijim pomagalima koje obezbeđuju poluautonomnu vožnju, kao što je Drive Assist 2.0. Sastoji se od adaptivnog tempomata sa Stop and Go funkcijom, uz upozorenje neželjenog izlaska iz vozne trake. Sada su dodata i tri nova sistema – poluautomatska promena vozne trake, rana preporuka brzine kretanja i prilagođavanje brzine pri prolasku krivina.
Vrele Gume