Dacia je na putu da modernizuje idenitet marke s novim logoom, amblemom i maslinasto zelenom kološ šemom, što jasno šalje signale na da će se rumunski brend više fokusirati na terenske mogućnosti i „zelene“ atribute.
Dacijine automobile će krasiti novi logo i amblem od druge polovine 2022., s tim što će se prodajni saloni prebaciti na novi korporativni identitet početkom sledeće godine.
Rumunska firma kaže da novi logo, koji kombinuje i reflektuje slova „D“ i „C“ u redifinisanom tipu, „pruža impresiju robusnosti i stabilnosti“ i reflektuje „pojednostavljeni i umešan način razmišljanja brenda“. Nova oznaka se inicijalno pojavila da Dacia Bigster konceptu ranije ove godine.
„Ova dva vizuala su prepuna značenja. Oni reflektuju robusnost Dacijinih vozila, kvalitet koji nastavlja da služi milionima kupaca na svakodnevnom planu“, kažu u kompaniji. „Grafički dizajn brenda je svrsishodno pojednostavljen, kao podsetnik da naša marka stavlja fokus na ono što je od suštinskog značaja.“
Za maslinasto zelenu kolor šemu se kaže da evocira na povezanost brenda s prirodom, simbolizujući terenske sposobnosti vozila, njihovu nižu cenu i tranziciju ka čistijoj energiji. Čisto električna Dacia Spring je već spremna da stupi na evropsko tržište.
Vrele Gume