Retrovizor

Sedmica u retrovizoru Milioni dolara i 100 dinara

952Pregleda

Karavani dolaze, Seat u naletu, Super Bowl fenomen

Karavani dolaze, Seat u naletu, Super Bowl fenomen

Za nama je sedmica u kojoj je Donald Tramp zaratio sa celim svetom ali i sedmica kroz koju su prodefilovali očekivani automobilski „noviteti“. Ukoliko se složimo da je današnji svet vrlo loše mesto za život najvećeg broja „potrošačkih robova“, u tom slučaju Trampa i njegovu politiku pokušavam shvatiti kao pokušaj „drmanja kaveza“ učmalog svetskog poretka. Iz sličnog aspekta nam dolaze i dešavanja u auto industriji. Gotovo da više u populaciji limenih ljubimaca nema originalnost. Ona je u ovom modularnom automobilskom svetu osuđena na propast.

U skladu sa time, Seat je najavio super sportskog konkurenta Porsche Macanu. Ni po jada ne bi bilo u ovoj najavi da nije činjenice da se ovaj cirkus (Seat kao Porsche) odigrava na jednoj te istoj MQB tehnološkoj platformi na kojoj su recimo i VW Polo i nova Ibiza.

Isto bi se moglo reći i za Škodu Octaviju RS245koja pod istim plaštom za velike pare nudi potpuno besmislen model. Ništa bolji nije ni Land Rover Jaguar koji je najavio Range Rover Velar. Svi ti silni Range Roveri, Land Roveri i Jaguari sada liče kao jaje jajetu. Potpuno prekombinovana konfuzija iste teme na desetak različitih načina.

 

 

Ako je nešto bilo dobro u protekloj sedmici jeste činjenica da se modni trendovi polako menjaju. SUV i krosover ludilo za par godina ličiće na probušeni balon. Očigledno je, karavani dolaze. Mercedes i BMW su naravno već pripravni za novi diktat tržišta u narednoj deceniji.

 

 

 

Objavljeni su i finalisti izbora Svetski automobil godine. Dominiraju nemački modeli, međutum, skoro siguran sam da će titula otići u Japan, najvrednijem automobilskom brendu. Toyota C-HR je sa svim svojim manama jedna od retkih svetlih tačaka današnje automobilske priče.

Suludoj automobilskoj trci se pridružio i Google objavom internet popularnosti brendova. Da nije rezultata iz Bosne, još bi im i poverovali.

I na samom kraju da podsetim, noćas je Super Bowl. Osim što je zbog njega stradalo stotinak miliona pilića (krilca su tradicionalno jelo uz TV ekrane), automobilski brendovi nisu žalili para da se predstave u velikom stilu. Sada čak plaćaju reklamu za svoje reklame.

Ima se – može se! Auto kuće plaćaju milione dolara za reklamiranje reklame na Super Bowl

 

I dok tamo preko bare lete milioni dolara za spotove, mi da se okrenemo stvarnosti oko sebe.
Pošaljite SMS na 3030 da pomognemo borbi protiv opake bolesti!
Sto dinara je mera naše realnosti.

Miodrag Piroški

Top Reviews

Video Widget

gallery