Bugatti priprema lansiranje novog modela, a sada imamo potvrdu da će se događaj održati 28. oktobra
Francuski proizvođač hiperautomobila je izuzetno tajnovit kada je reč o skidanju vela s novog modela automobila. Jedini oficijelni prikaz je onaj zadnjeg dela, gde možemo videti LED trake u „X“ formi, što je svetlosni potpis drugačiji u odnosu na Chironov ili njegovih derivata kao što je Divo.
Drugi „tizer“ je poslat medijima danas a otrkiva još manje, jer je reč o frazi „Šta ako…?“, nakon brojeva „0,67“. Nema oznake marke ili nečega što bi moglo da se sugeriše o čemu se radi. Eventualno ubrzanje do 100 km/h za 0,67 sekundi se ipak čini nemogućim.
Međutim, sasvim bi moglo biti verodostojno da bi ova brojka mogla predstavljati odnos snage i težine (kW/kg), što znači da bi automobilu od 2.000 kilograma trebalo da raspolaže s 1.340 kW, što je oko 1.820 konjskih snaga. Korišćenje kilovata kao merne jedinice bi takođe moglo da sugeriše da govorimo o čisto električnom modelu.
Ono što je interesantno je da ove brojke nisu predaleko od „kralja“ u segmentu, Rimca C Two, električnog hiperautomobila s 1.915 konja. Mada je ovaj model predstavljen 2018., prve isporuke kupcima neće početi pre početka sledeće godine.
Povezivanje s Rimcem je važno jer izveštaji iz Nemačke prošlog meseca sugerišu da Volkswagen grupa razmatra prodaju Bugattija Rimcu, povećavši Porscheov udeo u hrvatskoj firmi s 15,5 na 49 odsto.
Ipak, spekuliše se da bi novi Bugatti mogao da bude prvi električni model kompanije, koji bi kao osnovu koristio Rimčeve pogonski sklop. Još jedna teorija kaže da bi se moglo raditi o primerku rezervisanom za trkačku stazu, s dizajnom inspirisanim Vision Le Mans studijom, koja koristi „stari dobri“ 8,0-litarski W16.
Vrele Gume
2 Komentara
Comments are closed.
[…] Jedina zvanična fotografija novog modela je prikaz zadnjeg dijela automobila, na kojem se vide LED trake u “X” formi, piše automobilski magazin “Vrele gume“. […]
[…] Jedina zvanična fotografija novog modela je prikaz zadnjeg dijela automobila, na kojem se vide LED trake u “X” formi, piše automobilski magazin “Vrele gume“. […]