Reč je o najštedljivijem novom Golfu koji kupci mogu priuštiti
Volkswagenova ponuda modela na prirodni gas već se sastoji od primeraka iz Škode, Audija i Seata. Matična marka, VW, vraća se u CNG igru s novim Golfom TGI, deleći platformu s novom Škodom Octavijom G-Tec.
U prevodu to znači da 1,5-litarski turbo motor proizvodi 131 ks i 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnog između 1.400 i 4.000 o/min. Ukoliko ove brojke zvuče poznato, razlog je taj što ista jedinica pogoni nedavno predstavljenih Audi A3 G-tron. Većina potencijalnih kupaca će verovatno biti zainteresovani za brojke koje se tiču potrošnje.
Po Volkswagenu, Golf TGI sagoreva između 4,1 i 4,3 kilograma prirodnog gasa na pređenih 100 kilometara u kombinaciji s emisijom CO2 od smo 117 do 111 g/km. Po ceni od otprilike jednog evra za kilogram CNG-a, to znači da prevaljivanje 100 kolometara košta oko 4,1 do 4,3 evra.
Novi Golf TGI je dostupan za naručivanje u Evropi u hečbek formi s tim što je lansiranje karavana zakazano za sledeći mesec.
Vrele Gume